Jaaaa, auto gekocht :)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 02:39

Rinske, ik zie hem hoor! Thanks voor je sms, vond het leuk te lezen (kon helaas zo snel niks terug sturen en dacht: ik pb haar later wel even!)!

Hij is super en ik snap dat je er heel blij mee bent! Jij een nieuwe auto, ik een nieuw Joepje! Haha! Heel veel plezier ermee en we moeten maar eens gaan offroaden dan he? *LOL*



Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 13:42

Fairie schreef:
Ziet er ook netjes schoon uit (voor hoelang? Knipoog)
Veel plezier er mee!


Haha, vast niet voor erg lang, of wel Rinske?
Deze autootjes horen eigenlijk ook helemaal niet schoon, foei! Haha!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 14:51

Ik heb de voorganger van deze, een SJ. Mijn erijdt 1 op 12/13, dus dat is nog heel netjes voor zo'n oud beestje! Frontera's zijn ook echt gaaf, maar ik ga dan meervoor de Jeeps, Landrovers of Gallopers...

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:24

Rinske schreef:
Idd, grijs kenteken is moeilijk. Deze is helaas te klein voor grijs kenteken, dat scheelt 30 euro per 3 maanden in wegenbelasting Haha!


Offtopic: Rinske, vergeet jij niet een bepaald topic in de huiskamer te updaten? Haha!

En ontopic: Bij deze autootjes kan je de achterbank er wel uitslopen inderdaad en dan opgeven als grijs, maar helaas gaat dat feest dus niet door... Maar ach, ze zijn toch al spot-goedkoop in de belasting en verzekering...

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 15:38

Scum schreef:
Ik dacht dat er dan een schot tussen het zitgedeelte en het laadgedeelte moet zijn, om een grijs kenteken te kunnen krijgen.


Ik weet niet hoe het precies zit met grijskentekens, zou best eens kunnen. Wel weet ik dat het bij deze autootjes dus niet opgaat, heb er zelf ook eentje en ernaar geinformeerd. Vandaar dat ik er zo mee kwam...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Area51, Colien, Domi_94, Esther, GoogleAdsense, inge_romeo, lanouska, Laura1982, Letje01, Lugea, RoronaZorro, Sure_lee, Tajmahal, xPabloBokt en 56 bezoekers