Een hele flauwe virusgrap

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 22:45

Ik krijg net mijn nichtje aan de tel, Jantina jantina roept ze, je hebt een virus! Ik heb je een virus gestuurd!
Zij mij uitleggen, het was een slapend virus blablabla en je moet hem snel verwijderen. Ik dat ding opgezocht, verwijderd, direct uit mijn prullebak gegooid.
Weg virus, Jantina was weer gerust, het boze virus is bestreden.

Ik iedereen gemaild, die ik de afgelopen week gemaild had, dat ikd at ding dus gekregen had en uitgelegd etc.
5. minuten later.... Mijn nichtje aan de tel.
Jantina Jantina!!! Het was een flauwe grap!!! Ze had met een computervriendje van haar gebeld en die zei dat het een besturingsprogramma is....
Heb ik een besturingsprogramma verwijderd Frusty
Boos!
Het programma heet sulfnbk.exe
Ik begrijp er niets meer van, ik voel me echt een computer-oen! Weet iemand wat dat programma doet en is het erg dat je hem niet meer hebt? Ik geloof dat het iets te maken heeft met lange bestandsnamen ofzo Verward
Of zou het dan toch echt een virus zijn Scheve mond\

Ik ben echt SUPER geirriteerd, welke oen verzint nou zo'n domme grap!!!
En erger nog.... Welke oen trapt er nou in.
Verdrietig Ikke dus Verdrietig

Ik heb dus nu iedereen weer gemaild dat er niets aan de hand was. Wat een stinkmodder geintje! Extreme duivel



jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 23:07

Nee zeg, helemaal niet slim. Ik voel me ook helemaal naar dat ik direct aan het mailen gegaan ben. Maar ikw as best geschrokken, ik denk ik mail iedereen direct!
Dat was dus waarschijnlijk ook de opzet van deze grap. Zelfde idee als een echt virus.... Boos!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-01 23:13

Nog een wijze les: Lees altijd alle topics op bokt, dan voorkom je deze dingen *LOL* *LOL*

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-01 22:54

Ja hoor, je hebt zeker gelijk. Maar goed, het idee van dit geintje was natuurlijk goed. Je schrikt en verwijderd het in alle haast. Dom.
Ik heb het bestandje nog niet terug, maar ik geloof dat je het ergens weer vanaf kunt downloaden, maar ben er nog niet mee bezig geweest.
Helaas heb ik niet een cd rom van windows, ik had alles al op mijn compie zitten toen ik hem kocht Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, BarbaraNova, IASCrawler, Joy_Mennings, Kabayo, Lau07, ManonGrr, Marcella, Marocje, Molly1230, Muronia, Saskiaa_, spookyskippy, SusanH, zonnebloem18 en 197 bezoekers