Dag 1...?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:27

Gisteravond heeft mijn vriend spaghetti gemaakt. Daar heb ik een normale portie van gehad. (Lust normaal wel twee borden vol!) Daarna paardgereden. 's Avonds alleen nog een beker drinkyoghurt en een glas DubbelFriss gehad.

Ik heb vanochtend ontbeten met een broodje vlees.
Daarna heb ik de inline skates aangetrokken en heb ik 20 minuten naar mijn werk geskate (zucht, steun, kreun). Verder heb ik al drie bekers vruchtenthee naar binnen gewerkt.

Straks in de kantine eet ik twee bruine (volkoren) broodjes met salade erop. (of rosbief) en ik drink een beker Vifit. En ik eet een lekker soepje (als er lekkere soepjes zijn vandaag.)

Haha! Maar ik heb al wel weer twee kleine promotie-rolletjes pepermunt op Schijnheilig

En vanavond maakt de huisgenoot van mijn vriend lasagne en dat is erg lekker... Vingers aflikken en we gaan vanavond op verjaardag... Maar ik houd me in hoor!!!!



Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 10:59

Tja... pepermunt... Nee, daar heb ik niks mee, maar er liggen hier van die promorolletjes waar ons oude logo nog op staat. Die mogen we dus lekker opknabbelen. Ach en als ik een beetje zit te bokken ofzo, dan knabbelt dat wel lekker weg.

Kitty

Berichten: 7684
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-01 13:17

Ik heb tussen de middag twee bruine broodjes gehad met salade. Een tomatensoepje en een bekertje Vifit. En een beker cappucino. En helemaal geen twee paaseitjes. Schijnheilig Nou ja, een beetje dan...
Heel erg van genoten... hihi...
Maar verder geen tussendoortjes gehad. Nu ga ik even weer een kopje vruchtenthee halen. Mijn vijfde kopje van vandaag.

En straks natuurlijk weer op de skates naar huis. Nog 3 1/2 uur....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, Aard, Eve_16, GoogleAdsense, HeleneDas, Lalidan, lizard, ManonGrr, Unit, Wescha, YandexBot en 48 bezoekers