Puppy kopen!! Waar?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 22:40

Via het internet kun je prima pups kopen hoor, als je zelf maar een beetje verstand van zaken hebt.
Mijn honden zijn geen een van allen honden van erkende fokkers, behalve mijn hondje die ik op 3,5 jarige leeftijd in heb moeten laten slapen.
Bléék dat pa en ma, opa en oma dezelfde kwaal hadden als mijn hond, nee dan denk je ook een goede pup te kopen

Mijn niet-erkende-fokker pups zijn kerngezond, de oudste is alweer 13 jaar en mankeerd nooit iets.
De jongste breng ook alleen een bezoek aan de DA voor de entingen.
En de volgende pup is op komst, zaterdag halen we hem op.
Hij heeft trouwens nog broertjes en zusjes die een baasje zoeken..

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *


Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 18:01

Pervinco"]
[quote="Miep schreef:
Bléék dat pa en ma, opa en oma dezelfde kwaal hadden als mijn hond, nee dan denk je ook een goede pup te kopen


Ik heb in een eerdere reactie al gezegt dat het kopen van een pup bij een erkende fokker geen garantie is op een goede gezondheid, veel kwalen zie je nl niet of uiten zich pas op latere leeftijd. Dit kan bij iedere hond gebeuren, stom toeval dat het bij jou bij een 'fok'pup voorkwam. Maar je staat wel een stuk sterker als je het aan wilt vechten...
[/quote]

En wat valt er dan aan te vechten? Je krijgt een deel van je geld terug, maar de pup krijg je er niet mee terug hoor..

Groetjes Miep Knipoog

* Profiel aangepast, nu met foto's *

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, Froukje, GrapeshotBot, Heide83, karinmanon, Mar_X, Marjo, Muronia, Pellelilly, Prairy, rocky_1995, SteffiiY, venga, xLauLaUx, xPabloBokt en 129 bezoekers