Gulle werkgever!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Gulle werkgever!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 19:51

Nou, ik heb me vandaag mogen prijzen dat ik bij zo'n gulle werkgever terecht ben gekomen...

1 en 2 september heb ik in Noordwijkerhout cursus gehad. Leuk bedrag aan kilometervergoeding, Roermond - NWH is natuurlijk niet niks. Kwamen nog eens € 4,54 aan overnachtingsvergoeding bij... Al met al kwam ik aan een bedrag van € 165 aan onkostenvergoeding.

In oktober bleek dat er iets mis gegaan was, de onkosten waren niet aangekomen (intern, dus kan ook mijn eigen fout zijn geweest). Fijn, opnieuw ingediend, en afwachten maar.

November: niets.

December: niets. Aangezien ik inmiddels wel onkosten van oktober en november (normale onkosten van zo'n € 25) teruggestort gekregen had is een collega gaan bellen, dat was net voor de kerst. "Ze" handelden geen facturen meer af, 5 januari weer. Daarbij wisten "ze" niet waar we het over hadden, het blijkt dat de verantwoordelijken de overzichten weggooien >;)

Januari: niets. Weer gebeld. Had de ABN de bankbetalingen kwijt gemaakt, er is dus voor de kerst helemaal niets meer betaald. ABN was de betalingen aan het zoeken Scheve mond

En vorige week was ik het dan eindelijk beu... Collega had dinsdag nogmaals gebeld. P., die mij dat geld over zou moeten maken, zou dinsdagmiddag erachteraan gaan en mij woensdag persoonlijk bellen.

Woensdag de hele dag braaf langs de telefoon gezeten. Noppes.

Donderdag zelf maar weer gebeld. P. had 'het' op de stapel voor vanmiddag liggen, hij zou me erover terugbellen. Ik gezegt dat ik vrijdags iig niet op kantoor zou zijn, dus dat hij me dan mobiel moest bellen. Nou, mocht het zo zijn dat P. er niet meer aan toe kwam, dan mailde hij me vrijdag zo wie zo.

Donderdagmiddag weer braaf langs de foon gezeten. Nada.

Vrijdag de hele dag de mail in de gaten gehouden. Niets...

Vanmiddag dan maar een mail gestuurd, dan had ik het verhaal tenminste zwart op wit. Kreeg ik een uur naderhand een mail terug. Ik heb 4 maanden op die rottige € 165 moeten wachten omdat de vergoeding voor de overnachting, a € 9,08 niet goedgekeurd was!!!

Ik viel toen echt even letterlijk van mijn stoel... Ik zit 4 maanden te wachten, krijg iedere keer nul op request, en dan stuur ik een mail en hebben ze binnen het uur uitgedoktert dat ik een rottig bonnetje mis!!! Mijn god nog an toe Scheve mond Ik krijg nu iig het restant van die € 165, maar mijn god zeg... Was, en ben, echt flink pissig Bloos! Hoeveel problemen kun je maken om 9 euro?!

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 19:56

wat een zeikers zeg!
Ik werk in een schoenenwinkel en je krijgt 5% van al het schoensmeer dat je verkoopt. Vorig jaar hebben ze ineens bedacht dat je t nu alleen nog maar krijgt als je per maand voor meer dan 7,50 hebt (is dus die 5% )
Ik werk 1 dag in t weekend en haal t dus zelden nog, vinden ze t gek dat ik niet gemotiveerd meer ben.