kleding > goed doel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

kleding > goed doel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-04 15:57

Hoi,
Ik heb vanmorgen even mijn kleding-kast uitgemest en heb nu een heeeele grote vuilniszak vol met kleding wat ik niet meer draag.
Nu wil ik dit eigenlijk aan een goed doel doneren ofzo.
Vroeger toen ik nog in Enschede woonde kreeg je nog wel eens zo'n zak door de brievenbus om daar je kleding in te doen en dan op een bepaalde dag aan de straat kant te zetten (was voor gehandicapte manege), maar hier in Oldenzaal krijg ik niets ...

Ik wil er eigenlijk wel iets "goeds" mee doen.

Iemand tips?

Groetjes Linda

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 16:11

Even de gemeente bellen, die weten vast wel waar je het kwijt kunt. Wij hebben gewoon van die bakken staan naast de glas- en papierbakken.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 16:41

In elk dorp of stad heb je wel een inzamelingsactie, moet je de krant/dorpsblad in de gaten houden! Wij zamelen altijd in voor Roemeniƫ. Ook staan er in veel dorpen/steden van die blauwe containers van het Leger des Heils. Daar komt het zeker weten ook goed terecht!

Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 17:56

Ja, je kan het inderdaad goed naat het leger des heils brengen, dat zit in bijna iedere stad wel. In het telefoonboek of op internet kan je misschien wel het adres vinden.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 18:01

Meestal hebben ze bij een supermarkt vaak bij de glasbak ook zo'n grote bak voor kleding.
Je kan ze ook naar het leger des heils brengen.

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:16

doe ze iig niet in die humana dingen, want daar wordt echt grof op verdiend, het schijnt dat ze die kleren net zo hard verkopen in 3e wereld landen en er zo aan verdienen Boos! Leger des heils is beter of van die acties voor roemenie, rusland enz

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 21:24

Ik werk bij Schenker, en geef de kleding mee aan de Roemeense chauffeurs die bij ons vracht komen ophalen. Ik heb elke week wel een grote vuilniszak vol, ze kunnen echt alles gebruiken. Nu gooi ik net even sneller iets weg. Onze chauffeurs zijn er erg blij mee.