zijn hier mensen die promotiewerk doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

zijn hier mensen die promotiewerk doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 13:53

Hallo, ik ben opzoek naar een baantje. (in de paarden wereld gaat dat namelijk dit jaar niet meer lukken!)
Nu zag ik laatst in een krantje een advertentie staan voor promotie werk. Het schijnt goed te verdienen en nog leuk te zijn ook. Ik kan me bij dat laatste alleen niet zoveel voorstellen. Bij promotie werk denk ik toch gauw aan alleen maar foldertjes uitdelen aan mensen. Ik ga zowiezo maandag bellen wat het werk inhoud enzo. maar ik was toch wel benieuwd naar bokkers die dit werk doen/gedaan hebben, wat die ervan vinden!
gr desiree

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 14:10

Ik doe dit soort werk, promotie lopen voor de Hans Anders. Is idd folders uitdelen in de stad/winkelcentrum. Verdient heel erg goed, ben 14 jaar en verdien €3,40 per uur! Ik mag zelf m'n pauze's indelen en stoppen wanneer ik wil, zoveel drinken als ik wil enz. Doe het alleen om de 2 weken, dus dat is wel weinig.

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 18:04

dat klinkt inderdaad wel goed ja, ben benieuwd wat me verteld wordt maandag als ik bel voor info

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 19:50

Was dat alleen bij jou in de buurt of voor heel Nederland? Ik ben namelijk ook op zoek naar zoiets..

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:16

Zoiets wil ik ook gaan doen.
In junie stop ik bij mijn huidige baas.
Ik heb gehoord dat het ook goed verdient om dingen uit te proberen (proefkonijn spelen dus) ik las in een advertentie 600 euro per week maar dat lijkt me wel erg sterk...

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:19

Promotiewerk lijkt mij ook wel heel leuk Ken alleen een aantal mensen die van 10 tot 3 zaterdags foldertjes uit aan het delen waren, volgens mij ben je het op het laatst helemaal zat. Maar idd. wel pauze's en alles wanneer ze wilden! En het verdiende inderdaad ook goed. Lijkt mij wel leuk om van die probeer-verpakkingen van eten enzo uit te delen Tong uitsteken

Heb je dat foldertje misschien nog, hebben ze een site oid? Haha!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:29

Heb er ook wel eens aan gedacht om het te gaan doen.
Als je naar http://www.runrunner.nl (daar doe je events & promotions) kan lezen wat het inhoud. Het lijkt me wel erg leuk

Elsjuhh

Berichten: 603
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:40

Ligt eraan wat voor promotiewerk, of tenminste waarvoor het is... Ik heb even voor Bootz gewerkt en dan moest je s'nachts de kroegen af om dit alcoholische drankje te verkopen... Dat was wel leuk. Maar flyeren lijkt mij persoonlijk niet veel, maar het is altijd beter dan nix, toch?

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 20:47

Aramat schreef:
Was dat alleen bij jou in de buurt of voor heel Nederland? Ik ben namelijk ook op zoek naar zoiets..


in almere worden mensen gezocht Knipoog

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 20:47

Zonnebloem schreef:
Zoiets wil ik ook gaan doen.
In junie stop ik bij mijn huidige baas.
Ik heb gehoord dat het ook goed verdient om dingen uit te proberen (proefkonijn spelen dus) ik las in een advertentie 600 euro per week maar dat lijkt me wel erg sterk...


kom je ook gezellie bij me in almere werken Tong uitsteken

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-04 14:38

Steffi schreef:
Promotiewerk lijkt mij ook wel heel leuk Ken alleen een aantal mensen die van 10 tot 3 zaterdags foldertjes uit aan het delen waren, volgens mij ben je het op het laatst helemaal zat. Maar idd. wel pauze's en alles wanneer ze wilden! En het verdiende inderdaad ook goed. Lijkt mij wel leuk om van die probeer-verpakkingen van eten enzo uit te delen Tong uitsteken

Heb je dat foldertje misschien nog, hebben ze een site oid? Haha!


Idd, na een paar uur ben je het wel zat.. vooral het heen en weer lopen om telkens folders te gaan halen en dan weer uit te delen! (En vooral de mensen die lopen te zeuren en 1000x vragen waar het voor is blabla..) Maarja, ga waarschijnlijk stoppen met dit werk en de kassen in aangezien ik dit meestal maar om de week kan doen.