Holy Mack! Raam knalt eruit!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Holy Mack! Raam knalt eruit!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 00:03

Jemig! Ik schrok me echt dood!

Ik zit rustig achter mijn computertje en had al wel gemerkt dat het erg hard waaide maar daar lette ik verder niet echt op.
Tot vijf minuten geleden! Ik hoorde een hele harde knal en heel veel glasgerinkel echt vlak voor mijn raam! (ik woon in een studentenhuis op de begane grond) Het leek net alsof er een bal door de ruit was gegaan en er heel veel glas op de grond was gevallen!
Ik heb meteen naar mijn eigen ramen gekeken maar daar was niets mee aan de hand. Toen heb ik mijn jas aangetrokken om naar buiten te gaan (kreeg de deur amper open door de wind) om te kijken of er misschien iets door de ruit van mijn auto was gegaan. Stuk hout van de bomen die hier niet staan zoiets Schijnheilig
Nou, gelukkig was dat niet het geval, maar wat is er nou wel gebeurd? Het raam inclusief kozijn van de kamer van mijn huisgenoot is gewoon geheel uit de muur gerukt! Enorm veel gerinkel de hele tijd over straat omdat de wind het glas wegblaast....

Ik heb net de politie gebeld omdat een buurtbewoner zei dat de brandweer dit moest oplossen en die zeggen dat ze het te druk hebben om iets langs te sturen ivm storm...

Ik ga nu maar even direct de brandweer bellen en anders een 24uursglasservice, maar ik denk niet dat die iets kunnen doen, ze kunnen moeilijk op een ladder gaan staan met dit weer..

Tuurlijk zijn op zo'n moment geen huisgenoten thuis en allemaal onbereikbaar, dus nu moet ik, lief klein schattig meisje Schijnheilig deze enorme ramp helemaal zelf oplossen. Gelukkig maar dat ik net een maand officieel volwassen ben Clown

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 00:10

Had geen nummer van de brandweer en er werd me aangeraden de algemene meldkamer op te bellen.
Sorry hoor! Ben verder ook maar alleen thuis, kan mijn huisbaas niet bereiken en vijf mensen buiten zeiden dat ik dit maar even moest doen. Een was er zelfs vrijwillig brandweer af en toe...

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 00:28

Karin schreef:
En ik kan me voorstellen dat je op zo'n moment even niet weet wie je moet bellen als je je huisbaas niet kunt bereiken.


Dank je. Lichte paniek hier in huis! Lachen

Ok, ik heb dus de meldkamer van de politie gebeld, kreeg een hele aardige mevrouw aan de telefoon die heel behulpzaam was en het allemaal begreep en erg vervelend vond. (was waarschijnlijk net met haar dienst begonnen Haha! ) Zij van de politie konden niets doen, maar ze vond het heel begrijpelijk dat ik ze had gebeld Lips are sealed en gaf me een nummer van de brandweer. Dat deed ze normaal nooit, maar ze wilde me wel even helpen.
Ik heb daarna eerst een aantal glaszetbedrijven gebeld omdat ze het bij de brandweer vast heel druk hadden met dit weer en vast wel ergere dingen hadden, maar al die bedrijven konden niets doen omdat het te hoog was en ze nu niet op een ladder konden gaan staan. Een bedrijf zei wel dat ze het van binnenuit dicht konden timmeren, maar ik zou meteen moeten betalen en het dan later maar met mijn huisbaas moeten regelen. Vond het ten eerste raar dat ze niet gewoon een rekening stuurden en had ten tweede niet zo'n zin om iets voor te schieten als je dan de kans hebt dat je huisbaas gaat zeggen dat het je eigen verantwoordelijkheid is. Ben ook maar een arme student...

Nouja, toen dus toch maar de brandweer gebeld en verhaal uitgelegd. Ze hadden het erg druk, maar ze hebben het genoteerd en "gaan er werk van maken"
Ik wacht wel af, ben alleen bang dat mijn goede voornemen om een beetje vroeg in mijn bedje te kruipen niet doorgaat....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 00:45

Lautjuh123 schreef:
ik hoop dat ze er iets aan doen vanavond!


Ik ook Nagelbijten / Gniffelen

Het waait hier in Utrecht heel hard ja!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 00:55

Karin schreef:
Ik zit hier op driehoog met achter mijn huis een groot plantsoen. De wind giert tussen de huizen door. Af en toe hoor ik een knal, zal wel een stoel of bloembak zijn die van een balkon waait.

Vrij spooky hier, ik vind het maar eng. Nagelbijten / Gniffelen


Je mag wel bij mij komen schuilen, alleen bij mij knallen ramen eruit Haha!
(kan toch niets anders doen dan er om lachen)

Wel heel irritant is dat ik al 10 keer ben opgestaan voor de bel omdat bezorgde mensen aanbellen. Wel heel lief hoor, maar kat ontsnapt de hele tijd enzo...

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 01:06

Lucky you! Gelukkig heb je een heldhaftig vriendje die niet bang in een hoekje gaat zitten Cool
Ik vind storm ook wel wat hebben, tot er een raam opeens naast je raam ligt!

Kat kan wel in een andere kamer, maar dan gaat ie echt onophoudelijk zitten jammeren. Het is de poes van de huisgenoot wiens raam eruit is en hij is nog maar een ienieminie! Alleen jammeren kan ie erg goed! Dat hoor ik dan in mijn kamer...

superlenie schreef:
( zal zo nog ff buiten kijken...als ik wil roken moet ik naar het balkon Boos! )

Ik ben eigenlijk gestopt, maar op dit soort momenten heb ik er wel superveel zin in!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 01:17

Ik hoop eigenlijk dat die stoere brandweermannen een beetje rap hierheen komen! *heb stiekeme hoop dat het hele lekkere kerels a la Coca Cola Light Break zijn Haha! *

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 01:25

tequila schreef:
Stuur je ze dan ook even naar Zeist? Haha! Zorg ik wel even voor wat glas op de weg Schijnheilig


Uiteraard! Maar dan zijn het wel afgelikte boterhammen Lips are sealed Haha!

Ik heb ook nog wel wat glas te leen! *LOL*

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-04 01:57

Gelukkig is het niet mijn kamerraam. En de ravage in haar kamer is eigenlijk nihil!
Mijn kamer is trouwens superfris en goed doorgelucht! Puh!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie