Oudere bokkers

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-01 23:07

Citaat:
Ik lees al zoveel topics niet meer omdat het puberale en kinderlijke er vanaf straalt.


Lekker links laten liggen toch? Als je de krant leest, dan lees je toch ook alleen de artikelen die je interesseren? Hou je daar meer tijd voor over als je alle 'meuk' overslaat. Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 11:37

Ik kan me wel vinden in wat Sterre zegt. De jonkies die hier komen kunnen best wat leren van de oudjes - MITS die daar voor open staan natuurlijk. Voor hen levert een forum waar ook ouderen komen toch wat meer op dan wanneer ze alleen met leeftijdsgenoten kunnen communiceren. Andersom is het ook best leuk om te weten wat er onder de jonkies speelt - tot op zekere hoogte. IRL ga je vaak alleen om met mensen van je eigen leeftijdscategorie, en het leuke van Bokt is juist dat alles door elkaar heen beweegt. Wat niet wegneemt dat een behoorlijk percentage posts een groot Gaaaap - gehalte heeft, maar onder die posters zitten ook volwassenen die naar mijn idee de puberteit nog niet eens bereikt hebben.

Ik lees gewoon wat mij interesseert en natuurlijk erger ik me wel eens aan non-posts van jonkies. Maar IRL erger ik mij ook aan kids die door de supermarkt lopen te rennen of pubers die mij op straat dingen naar mijn hoofd slingeren. Op Bokt heb je dan nog de keus om dat soort dingen te ontwijken, op straat word je er ongewild mee geconfronteerd...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie