lachwekkende/beschamende acties

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 13:06

vader die het parkeerterrein oploopt midden in de nacht terwijl je met je vriendje in de auto ligt..... Bloos!

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:58

gouda schreef:
vader die het parkeerterrein oploopt midden in de nacht terwijl je met je vriendje in de auto ligt..... Bloos!



haha dat ken alleen was het bij mij de politie en niet me vader Haha!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 17:04

Ik weet weer een actie, heb m aan niemand verteld maar schaamde me op t moment zelf echt dood. Later kon ik er wel om lachen!

Ik was uitgenodigd op een feestje in het Brediushonk hier in Woerden, vlakbij een park. Maar we hebben ook een honk dat de Badkuip heet en met mn warrige blonde hoofd ben ik daar dus naartoe gefietst. Blond Maar nog erger, ik stap daar naar binnen, zat daar een of andere kerkelijke jongerenvereniging een spelletje te doen. Kom ik daar met mn makeup en lekker luchtje.... Bloos! Ik kon wel door de grond zakken, zeker omdat er een meisje bij zat die ik van school vaag kende en die zag aan mij dat ik daar niet goed zat. Dus die had ff lol, heb me na een tijdje daar wel weg kunnen l*llen maar jongens wat schaamde ik me....

Supertje

Berichten: 7092
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 19:31

gouda schreef:
vader die het parkeerterrein oploopt midden in de nacht terwijl je met je vriendje in de auto ligt..... Bloos!


Ook leuk, ik woon hier in een gebied met veel landbouw, en dus ook een heleboel van die wegen waar geen hond komt.
Vriendje had de auto geparkeerd langs zo'n weggetje, op een dammetje. Alles goed, totdat we weer weg moesten.... De auto stond vast in de modder Scheve mond Konden we dus zijn vader gaan bellen om de auto eruit te trekken, die ons adviseerde om als we nog eens zo'n idee hadden, op een minder modderige plaats te gaan staan Bloos!

Of toen ik een jaar of 14 was, zou mijn vader me ophalen van een feestje. Ik op de afgesproken tijd naar buiten, geen vader te zien.
Dus ik met de jongen die met me meeliep, ons nog even uitgebreid op de motorkap van een auto geparkeerd om nog even verder te gaan waar we gebleven waren... Gaan ineens de koplampen aan en gaat er een toeter, zat ik op de motorkap van mijn vaders auto Bloos!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:50

Supertje"]
[quote="gouda schreef:
vader die het parkeerterrein oploopt midden in de nacht terwijl je met je vriendje in de auto ligt..... Bloos!



Of toen ik een jaar of 14 was, zou mijn vader me ophalen van een feestje. Ik op de afgesproken tijd naar buiten, geen vader te zien.
Dus ik met de jongen die met me meeliep, ons nog even uitgebreid op de motorkap van een auto geparkeerd om nog even verder te gaan waar we gebleven waren... Gaan ineens de koplampen aan en gaat er een toeter, zat ik op de motorkap van mijn vaders auto Bloos!
[/quote]


Bloos Dan durf je je vader ook nooit meer aan te kijken Clown
hahaha ik kom hier niet meeer bij van het lachen...

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:58

Die is idd erg zeg!!

christiane

Berichten: 524
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:03

hahaha benneton.. dat is wel heel erg

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:52

mijn zus had een eindfeest (na het eindexamen) in een discotheek (peppermill) en ik was mee met een vriendin.
kwam ik opeens een meisje uit haar klas tegen,ik zo oww gefeliciteerd!
keek ze me raar aan maar zei niet echt veel.
draaide ik me om en me zus helemaal lachend aan het vertellen dat ze gezakt was Bloos Schijnheilig

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 22:40

Whahaha
Of vanmorgen, met gym moesten we over de kast heen. Vergat alleen me benen op te tillen....Dus ik lig op me neus op de mat...

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 00:25

whahaha supertje, dat is wel héél erg!!! Lig echt helemaal blauw hier!!

Xantha

Berichten: 4624
Geregistreerd: 03-04-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 00:31

Ik had het vorige week nog.
Ik zou een vriendin haar paardje even in de stapmolen zetten.
Dus ik pak het halster met touw en doe dat bij Fleur om. Bloos
Ik draai me om en loop de stal uit maar Fleur loopt niet mee. Heb ik alleen het touwtje in mijn handen. Verward
Die Fleur keek me echt zo heel banketstaaf aan van wat ga jij nou doen.

Ik lag echt in een deuk!!!! Haha!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 00:34

oooow ik weet er nog 1, niet beschamend, maar wel dubbelBlonT!!

Een collegaatje van mij roept al weken dat ze een huis gaat kopen, mety de nadruk op KOPEN. Hadden we het op een gegeven moment over vaste lasten en zo, zij vertellen wat ze maandelijks kwijt was aan de hypotheek en ik leuk zeggen: "wow wat veel zeg!! En wat betaal je daarnaast dan voor de huur??"
heb het nog de hele week gehoord...

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 00:47

Jolynn schreef:
Ik had het vorige week nog.
Ik zou een vriendin haar paardje even in de stapmolen zetten.
Dus ik pak het halster met touw en doe dat bij Fleur om. Bloos
Ik draai me om en loop de stal uit maar Fleur loopt niet mee. Heb ik alleen het touwtje in mijn handen. Verward
Die Fleur keek me echt zo heel banketstaaflig aan van wat ga jij nou doen.


Fleur loopt echt niet mee hoor...al helemaal niet als jij dr komt halen ,want dan weet ze dat ze in de molen moet Pling

Laatst was er ook iemand bij ons op stal, en die had haar paard aan 1 van de trouwtjes die vast aan de balk zitten, vastgezet. Maar haar eigen touw had ze er ook nog aanzitten.
Toen ze weer weg wilde lopen, pakte ze haar touw, maar dat paard zat dus nog vast aan dat andere touw. En zij maar zeggen tegen dat paard, kom nou, schiet op *LOL*

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 01:46

1. Ik en een vriend wilden naar 't strand en hadden bij mij thuis een fles cola meegenomen, maar vlakbij strand is een supermarkt. En we wilden nog iets lekkers, maar om nu met een cola fles een supermarkt in te wandelen zonder die ook af terekenen als 15 jarige puber is niet zo'n handig idee. Dus wij hadden heel slim de colafles achter een boom gezet zodat we 'm na ons bezoek aan de supermarkt die dichtbij was op konden halen. Wij wat gekocht lopen terug richting fles zie ik nog een vrouw een hond uitlaten ergens in de buurt van 'onze' boom. Komen we bij die fles en ja hoor! had ie tegen die colafles aan zitten zeiken. Misselijk Hij was wel dicht Clown

2. Midden tijdens een tentamen geeuwen en tegelijk een boer laten Clown

3. Ik en dezelfde vriend als hierboven waren naar Eurodisney gegaan met de trein. Moesten bij Paris Du Nord overstappen op de gewone metro. Wel tig keer op internet rond gevraagd, en daar aan een paar fransen en de tip gekregen goed op te leten, want je kunt zo de verkeerde kant op rijden. Wij naar het perron, en er kwam een metro aan met onze nummer. Dus wij zeiden nog tevreden: Zo, dat ging snel. Zonder enig probleem en gelijk goed . We moesten bij de volgende halte uitstappen, maar de metro stopte niet en ook niet bij de volgende halte én ook niet bij de volgende halte. En de 10 haltes daarna ook niet. We zaten wel op het goede nummer, maar we gingen de verkeerde kant op! Pas een uur later, op 't vliegveld stopte de metro. En wij zaten nog op te scheppen over hoe goed 't ging Bloos

4. Brugklas, 2 meisjes wilde mij een briefje geven maar dat hadden ze helemaal onder getyptex's. Bedoeld zodat mijn handen er onder zouden te komen, maar ik had 't dus gezien en pak heel opvallend dat briefje aan en ja hoor de leraar (iemand net zelf van school) zag 't, dus wilde dat briefje hebben. Nou dat kon geregeld worden. Ik kwakte het vol aan in z'n hand, heel z'n hand zat onder de typex. *LOL*

5. Geen domme actie van mij, maar wel gewoon grappig. Mavo 2 of 3, weet niet meer precies. We hadden een leraar die tegen tafels en randen zat te rijden. Zeg maar heen en weer wippen tegen die rand. Hadden we van dat schooltkrijtstof op al die gebruikelijke randen getapt. Dus aan 't eind van de les zat er een hele rand wit op z'n broek,voor en achteren.
En de gebruikelijke krijtjes e.d. in de koffie. Bloos! Bezem voor de deur, zodat ze er niet in konden, of uit

6.
DeesDeBest schreef:
Doet me denken aan mijn (eerste) politie ervaring van afgelopen Dinsdag. Er stonden al wat auto's aan de kant en ik moest ook aan de kant. Komt er een agent naar me toe, ik draai me raam op. Agent: Wehunneneenen. Ikke: Wat zegt u? Agent: We doen een gehenene controle. Dus ik maakte er van we doen een golf controle, maar dacht bij mezelf dat slaat nergens op.Verward Ik keek nog naar de auto voor me(die kreeg een bon en was een pesjoe(bb)) Zegt agent: Maar je heb er 1 om dus je mag door rijden. Dus ik dacht bij me zelf: huh? zeg: Oke, mooi zo. Denk nog: Slaat nergens op een golf controle. Ik rijd weg: Owwwwww, een GORDEL controle. Clown



Verder weet ik even geen domme acties, ik heb er wel ontzettend veel gemaakt/ ervaren met die vriend van me. Jammer genoeg heb ik daar geen contact meer mee, dus moet alles uit m'n hoofd bedenken. Maar zodra ik ze weer weet schrijf ik ze op.

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 03:01

Hahahahahaha, geweldig topic! Ik pies bijna in mijn broek van het lachen! *LOL*

Ik heb ook altijd van die stomme acties! Hoe vaak is het mij al wel niet overkomen dat ik bij de mannenwc's naar binnen ben gelopen bij een chique restaurant... Bloos!

Ik heb ook een keer meegemaakt dat ik spontaan mijn naam was vergeten toen ik de telefoon op nam... ''Met euhh Hielke (broer), nee ehh Marieke (Zus), papa, euhhh mama! Neeee!! *haalt die adem*.............. met Jessie!'' Bloos Mijn zus zat toevallig naast mij en zij zag echt blauw van het lachen... ik schaamde me kapot! Bloos

Ik heb er nog veel meer, maar kan er nu even niet op komen... Schijnheilig

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 04:35

Hahaha ik lig helemaal dubbel hier Haha!

uhmm ik heb er zelf ook 1 waar ik nu wel om kan lachen ( toen dus niet)

Ik was met m'n beste vriendin in de stad, het was zaterdagavond, uitgaansavond dus.
We waren een beetje doelloos aan het rondlopen, nog niet wetend naar welk cafe we zouden gaan.
We moesten allebei heel nodig naar de wc, dus hup eerste beste cafetje binnen..
Maar er zat net een nieuwe eigenaar in en die had nieuwe wc-bordjes ofzo besteld, ze hingen er in ieder geval nog niet.
Ik dacht me te herinneren dat de rechtse wc de dames wc was.
Wij dus naar binnen.... Toen kwamen we dus tot de ontdekking dat het de mannen wc was, er stonden een paar mannen te plassen die stonden ons al zo wazig aan te gapen..
Dus wij snel naar buiten lopen om vervolgens naar de dames wc te willen lopen.
We deden de deur open om de mannenwc uit te gaan, en iedereen daar stond ons uit te lachen.. Dus bezoekje aan de dameswc toch maar afgezegt en zo snel mogelijk naar buiten met een rood hoofd uiteraard..

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:07

Ik heb ook regelmatig van dat soort acties,kan er alleen niet meteen opkomen.

behalve deze dan,toen ik 10 ofzo was hadden we een boot gehuurd voor een week,en die had een glazen deur om van binnen naar boven te gaan zeg maar.Normaal was dat ding echt zo vuil dat je er amper door kon kijken.Ik was binnen iets aan het eten,en plots roept m'n vader of ik even naar boven kan komen,want hij was aan het vissen en had beet.Ik vlieg het trapje op KNAL en toen zag ik m'n moeder staan met een emmer water en een spons...

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 13:20

Haha! Haha! Jaren geleden vertelde een toenmalige vriendin van mij een blunder die ze ooit eens begaan had en waar ze nog het schaamrood van op haar kaken Bloos! kreeg: Ze was met haar man naar de sauna het was er erg rustig en ze waren dus maar met zijn tweeen Lovers in het zwembad,ze zwom onder water en zag haar man op zijn rug drijven in het zwembad.
Omdat ze alleen waren greep ze hem bij zijn pielemoos,en kwam boven al roepend zooooo ik heb je!
Jullie snappen het al er was ondertussen een andere man ook het zwembad in gekomen en die zijn pielemoos had ze dus vast! Haha! Haha!

Ik blijf er om lachen OK dan!

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 14:35

Tong uitsteken Haha! Dat verhaal van binky is lol *LOL*

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 15:05

hahahaha!:D ik heb er nu iets langer dan een uur over gedaan om al deze forumberichten te lezen haha ik kom niet bij... ben net ondertussen wel 20 keer naar de wc geweest..

ik had 1x ook een blunder wat ik echt een half jaar (of langer) heb aangehoord,
ik was toen 12 jaar. was op mijn kleine pony aan het rijden en die vond het altijd maar zo leuk om te rennen en anderen van zn rug af te gooien.
dus ik had les en er stonden een hele hoop mensen langs de bakrand die aan het kijken waren. mijn pony schoot in een keer van achteren van de bak naar voren, daar stond ie stil naast de openinge van de bak. dus ik kijk op zij, zie ik een jongen aan komen lopen zegt ie hoi en steekt zij hand op, dus mijn pony kijkt opzij en in een keer val ik er zo naast. je hoorde ook een harde plof en al die mensen langs de bakrand kwamen niet meer bij, ik zelf ook niet. was nog nooit zo hard van een stilstaande pony gevallen Haha!

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 16:22

Ik weer hoor Cool

We hadden vandaag open dag op school. Ik moest tweetalig onderwijs een beetje promoten, dat is de opleiding die ik doe.
We moesten dus mensen van de algemene voorlichting proberen door te sturen naar de voorlichting over TTO. Toen die voorlichting bezig was kwam ik binnen samen met nog een ander meisje. Ik had een kop koffie in m'n handen voor die leraar... Naja je raad het al, ik val dus over de drembel heen, kopje koffie vloog zo van het schoteltje af, gelukkig niemand geraakt Clown

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:28

Een blunder met paarden heb ik ook begaan of eigenlijk met pony en kind.Lees en huiver [want jullie zullen me meteen wel een slechte moeder vinden!]
Mijn dochter [toen zes] mocht van de manege eigenaar een shet berijden maar omdat de binnebak vol was ben ik met haar naar de drafbaan gegaan.Flink rondje gelopen en toen weer terug naar stal.Jullie kennen vast die hele grote omhoog rollende schuur deuren wel,nou die hebben ze daar dus ook.
Ik doe die deur omhoog en kijk of de pony er onder door kon,bukte en liep met pony aan het hoofdstel onder de deur door.Toen pas merkte ik dat ik iets niet goed deed,mijn dochter hing dus al brullend aan de andere kant van de deur terwijl haar pony inclusief haar benen wel onder de deur konden maar de rest van haar lijfje dus niet omdat ik de deur omhoog had gerold op maat van de pony en niet op maat van pony met kind erop. Schaam me er nog voor Bloos

bakkabouter

Berichten: 5298
Geregistreerd: 01-03-03
Woonplaats: Antwerpen - België

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:41

arme zij Haha!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 20:41

WHuahahahahahah dit is zoo'n grappig topic.. Ik weet ook nog wel iets. Was met 2 vriendinnen naar de bioscoop, en ik ben helemaal M&M's verslaafd, dus ik nog ff snel M&M's halen voor de film begon.
Kom ik terug, waren de lampen al uit, en begon de film net. Ik loop naar me plek, had ik het trappetje niet gezien. *POEK* op me bek... Bloos! Iedereen helemaal lachen *LOL* Bloos

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-04 21:02

Die middelbare en gym dat was ik dus..
Zo beschamend (vind het nu wel grappig)
Enne op je b*k gaan midden in de stad?
Maar als je echt een leuke wilt hooren moet je maar aan audrey007 vragen wat er gebeurde toen ze in haar string in een pashokje stond in een volle winkel...