Thuiswerk , eigen bedrijfje..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 13:50

Het klinkt mischien heel gemeen maar ik heb het idee dat jij je verantwoordelijkheden niet helemaal op een rijtje hebt.

Je krijgt een kindje zeg je. Je weet dat je niet veel kan werken, je bent alleen. Een kindje kost verschrikkelijk veel geld, geld wat jij kennelijk niet binnen brengt. Dus hoe dank je dat op te lossen? Je kindje heeft in het begin heel erg veel verzorging nodig, dus een opas kindje kan je waarschijnlijk op je buik schrijven. Helemaal als het je eerste kindje is kom je handen te kort.
Wat Gijsenkim zegt, je zit met je verzekeringen en andere kosten. Als ik jouw verhaal zo lees, denk ik dat jij straks een serieus probleem hebt! Ik gun je het allerbeste maar ik vind dat je even had moeten nadenken over alles.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:02

Ik denk dat je toch keuzes moet gaan maken. Je hebt het hier wel over een kindje! Niet over een hond, een kat of een ander dier, nee over een mens. Ik vind gewoon dat je heel erg onverantwoordelijk overkomt. Het spijt me als je dat niet leuk vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:03

binky"]
[quote="Sorane schreef:
Het klinkt mischien heel gemeen maar ik heb het idee dat jij je verantwoordelijkheden niet helemaal op een rijtje hebt.

je bent alleen. .



in haar profiel heeft ze het over haar vriend dus hoe bedoel je alleen Verward
[/quote]
Omdat ze het op het ene forum erover heeft dat ze alleen is en op het andere forum dat ze een vriend heeft Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:04

Debo"]
[quote="binky"][quote="Sorane schreef:
Het klinkt mischien heel gemeen maar ik heb het idee dat jij je verantwoordelijkheden niet helemaal op een rijtje hebt.

je bent alleen. .



in haar profiel heeft ze het over haar vriend dus hoe bedoel je alleen Verward
[/quote]


Ind even voor de duidelijkheid ik ben niet alleen mijn vriend heeft een zeer goede baan , ik wil alleen een beetje extra verdienen om zo mijn eigen dingen te kunnen betalen en hem niet voor alles op te laten draaien
[/quote]
Dan moet je je uitspraken op de andere fora even wat bijschaven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:12

Debo schreef:
denk dat je een beetje achter loopt... das een oud en lang vervelend verhaal ga ik verder niet op in.. ben nu samen dus niet alleen.


Een oud verhaal wat kennelijk nog steeds loopt. Maar laten we het daar maar niet overhebben. De wereld is erg klein! De lamp kan er laag hangen dus pas op dat je er niet nog eens tegenaan loopt!

Ik wens je veel succes met de laatste loodjes van je zwangerschap! En dat het een gezond kindje mag worden!

Binky,
Van een kindje houden is heel erg belangrijk, maar zo'n kindje heeft ook een consequente leefomgeving nodig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:13

Debo schreef:
Ind. Binky... ik zie het probleem ook niet maar goed..

Ik vraag alleen wat tips over een extra centje verdienen zonder er het huis voor uit te hoeven.. Hoop dat er mensen zijn die me verder kunnen helpen. Vanuit de sociale werkplaats adviseren ze me zelfs om lekker thuis te blijven en voormijn kindje te zorgen..

Dan kan ik kiezen of de 155 euro van de gemeente of een baantje in huis erbij nemen. Ik wil dus voor de 2de gaan , verzekeringen enz hebben er ook niets mee te maken aangezien ik gewoon of "thuis zit" of "werk"


Hoe ben jij verzekerd dan? Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amandavd, ComscoreBot, Eefsel2109, evita2, flooooo, Foreverkliek, GoogleAdsense, jadeken, Kloesje, Lanoca, LisaVH96, Marcella, Mariett, Nightingale, Paloedie, RenskeFrea, Symke, Vjestagirl, winnetou4502, xColorCross, xSCWx, xSimonee en 72 bezoekers