As maandag contract tekenen en de sleutels halen! :-)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

As maandag contract tekenen en de sleutels halen! :-)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 12:07

Hellup!!! Haha! Nu moet ik dus heel gauw vloerbedekking uitzoeken voor de slaapkamers.. en verf voor het hele huis!!! En bekijken waar ik het beste zo'n apparaat kan huren om het behand er af te stomen... en oh ja, ik moet ook voorstrijkmiddel voor de muren halen voor ik ga verven... en naar ikea voor het laminaat... *yikes* waar haal ik het geld vandaan... Haha!



vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 12:46

Dat is handig zulke ouders... als we het daar over kunnen hebben is dat mooi... Haha! Ik stond net op het punt de gamma te bellen... heb geen benul wat zoiets kost om te huren... en of het makkelijk is om te gebruiken... Haha!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-04 15:20

Even Fitz bij praten... Haha!
Simon heeft nog geen baan... we hebben 20 februari de afspraak bij de immigratiedienst... spannend! En we hebben een heel leuk 3 kamer appartement in Kudelstaart gekregen... ik was meteen Lovers op dat woninkje... In een mooie rustige nieuwbouwwijk (1997) nabij de Westeinder plassen... op (snor)fietsafstand van mijn werk en de paarden. Ik kan echt niet wachten tot we de boel opgeknapt hebebn (we gaan het bouwbehang er af halen -dat mag nu- en de muren dan voorstrijken en structuurverf er op... en in de woonkamer, keuken, eethoek (die lopen in elkaar over btw) en hal leggen we laminaat (tundra geantiquiseerd van ikea Haha! ) en in de slaapkamers vloerbedekking. *Zucht* ik heb er echt zo'n zin in nu!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Coentjuh, Cubone, Domi_94, DotBot, Facebook, furious, hedjuhhh, Julimy, Natascha, NatasjaV, nicole_floor, Pharootz, Roosch, stijntilla, tengeltje11, waikiki_6, Wopkebrok, xSuuzerd en 131 bezoekers