Leuke dingen om met vriend te doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Leuke dingen om met vriend te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 11:24

Ja ik doe dus bijna nooit echt leuke dingen met mijn vriend, maar wil dat wel echt enorm graag.

Bowlen, karten, paintballen, museum, pretpark, snowworld, strand/duinen, bios, dierentuin, shoppen.

Zijn allemaal geen opties. Ik weet het echt niet meer. We zouden volgende week samen naar scheveningen gaan voor zo'n motorcross samen, had ik echt heel veel zin in. Maarrr zijn beste vriend nodigt zichzelf weer 'ns uit.

Dus hebben jullie ideeën?
En samen een filmpje kijken doen we echt al elke week, ik wil er echt op uit!

Liselot

Re: Leuke dingen om met vriend te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:27

mijn vriend en ik doen veel leuke dingen samen. we zijn laatst naar de dierentuin geweest, was echt heel erg leuk!
ook het strand komen we regelmatig (wonen we vlakbij) en binnenkort gaan we gezellig snowboarden.
allemaal erg leuke dingen om te doen.

kan je die vrind niet een keer apart nemen en dan uitleggen dat je graag eens iets met je vriend samen wil doen... dus zonder die beste vriend erbij? als het echt een goede vriend is zal hij dat jullie gewoon gunnen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 11:30

Ja, maar het probleem is, hij woont in limburg, en mijn vriend ziet hem al bijna nooit. En die vriend komt speciaal daarvoor hiernaar toe. Dus helaas.

Strand kan niet omdat ik het dan heel erg op mijn longen krijg en een maand ziek op bed kan liggen.
Paintballen mag ik niet van hem, omdat dat me pijn zou doen Misselijk dus dat wil die niet met mij. Snowworld kan wel, maar ik durf niet hoog, dat vind ik echt doodeng.

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:35

maar als je niet naar het strand kan hoe kan je dan wel naar die motorcross op scheveningen? dan is ook op het strand hoor Knipoog

maar als die vrind er bijna nooit is is het toch ook niet moeilijk om dingetjes met z'n tweeën te plannen?

ik ben ook nog nooit wezen snowboarden, binnenkort dus de 1e keer... maar er is ook een babypiste en je kan desnoods al halverwege de lift op de heuvel gaan staan als je niet zo hoog wilt.

nog meer dingen:
- poolen
- bowlen
- bios
- karten
en ga zo maar door

je moet er zelf natuurlijk ook wel een beetje werk van maken, gewoon zeggen dat hij op een bepaalde dag niets mag plannen en die helemaal vrij moet houden. dan ga jij wat leuks regelen om te doen.

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 11:36

misschien een dagje naar de dungeons in amsterdam ?

dat is wel leuk
en in de bossen heb je daar ook last dan ?
anders zou je een picknick mand kunnen vullen en lekker in de bossen gaan picknicken

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 11:38

LiSSy schreef:
maar als je niet naar het strand kan hoe kan je dan wel naar die motorcross op scheveningen? dan is ook op het strand hoor Knipoog

maar als die vrind er bijna nooit is is het toch ook niet moeilijk om dingetjes met z'n tweeën te plannen?

ik ben ook nog nooit wezen snowboarden, binnenkort dus de 1e keer... maar er is ook een babypiste en je kan desnoods al halverwege de lift op de heuvel gaan staan als je niet zo hoog wilt.

nog meer dingen:
- poolen
- bowlen
- bios
- karten
en ga zo maar door

je moet er zelf natuurlijk ook wel een beetje werk van maken, gewoon zeggen dat hij op een bepaalde dag niets mag plannen en die helemaal vrij moet houden. dan ga jij wat leuks regelen om te doen.

Dat moest ik dan maar voor lief nemen, dat vinden we allebij erg leuk nmlk, en voor een strandwandeling ga ik niet weer ziek worden. Poolen doen we wel vaker maar dan met vrienden, is met zijn 2en beetje saai, bowlen vind ie niet leuk. Karten durf ik niet, bios vind ie niet leuk, hij heeft het ook niet zo op 'vreemden'.

De bossen picknicken lijkt mij wel leuk, maar hij heeft zoiets van snel doen waar we voor gekomen zijn, en dan weer weg, en daar baal ik zo verschrikkelijk van. Wat is dat dungeon?

Edit: Het is ook niet zo moeilijk om dingen met zijn 2en te plannen, maar we doen altijd het zelfde, en hij vind heel veel dingen niet leuk, of saai. Het moet allemaal snel bij hem, hij heeft niet het geduld om lekker met mij een dagje erop uit te gaan.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:38

Waarom neem je die vriend dan niet gewoon mee met iets leuks doen... enerzijds zeg je dat dingen met zn tweeen zo snel saai zijn en dan biedt de oplossing (die vriend) zich aan en dan is het ook niet goed...
Maargoed... ik doe met mijn vriend ook veel activiteiten, ik vind datje daarbij niet echt naar de activiteit zelf moet kijken, maar naar het feit dat jullie samen iets doen, of dat nou suf een dierentuin is of heftige motorcross, zolang je het sámen doet en samen lol hebt... daar gaat het imo om Lachen

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:39

Ja dat vind ík ook, maarja, mijn vent zit tegen. En ik mag die vriend niet echt zo.. dus dat verpest het voor mij zo..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:42

Helemaal mee eens!!!

Ga anders gewoon een keer shoppen met elkaar. Ik weet niet of ie dat leuk vind.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:44

Nee, daar heeft ie geen geduld voor, ik ben ook degene die zijn kleren shopt, dat is al helemaal balen!!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:46

Umm. Pfoeh.

Alles wat er in me op kwam, staat in het lijstje van geen optie's Clown.

Misschien naar het circus/theater/paardenvoorstelling?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:48

Paardenvoorstelling, vind ik een goed idee Haha!
Maar of hij dat vind.. zucht haha. Nee hij is allergisch als de nete voor paarden, is zelfs een keer in het ziekenhuis beland. Niet het allerbeste plan dus.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:49

jij bent de gene die zij kleren shopt?? ok das raar. En hij vind het altijd leuk wat je voor hem koopt??

En waarom zet je je dan niet een keer oover je angst van karen over en ga het gewoon proberen. Ik zou het helemaal geweldig om me me vriend te gaan karten gaaf man.

Of zet hem een keer op een paard. neem hem mee naa de paarden. ow lees net dat ie aleries is :S

Hmmm. dat word lastig
ga een keer samen een fotoshoot doen
hem je meteen leuke plaatjes voor in huis Knipoog

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:51

girlchat11 schreef:
jij bent de gene die zij kleren shopt?? ok das raar. En hij vind het altijd leuk wat je voor hem koopt??

En waarom zet je je dan niet een keer oover je angst van karen over en ga het gewoon proberen. Ik zou het helemaal geweldig om me me vriend te gaan karten gaaf man.

Of zet hem een keer op een paard. neem hem mee naa de paarden. ow lees net dat ie aleries is :S

Hmmm. dat word lastig
ga een keer samen een fotoshoot doen
hem je meteen leuke plaatjes voor in huis Knipoog

Samen fotoshoot had ik gister ook al voorgesteld, vond ie wel leuk om een keer te doen, vooral als je bedenkt dat we maar 2 foto's van ons samen hebben, in die 3 jaar gemaakt Tong uitsteken

Hij heeft wel een keer voor mij paard gereden, maar dat was geen succes, hij had enorme last van zijn allergie, en zijn ballen Haha!

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:52

Hmm.. zoek een ander vriend Duivel Knipoog (geintje..)

Nee, maar het theater oid, cabarache (weet niet hoe je dat schrijft), of een andere leuek voorstelling in een theater in de buurt?

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:54

Cabaratie ofzo, dat vind ik zo flauw he.. Ik word er eerder chagrijnig van. Oke, ik moet toegeven we zijn niet de allermakkelijkste samen Clown
Vandaar dat ik jullie hulp ook vraag Knipoog

Maar karten is echt niks voor mij, ik kijk altijd van de zijlijn met een warme chocomel en een tosti Clown

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:58

hahahaha ik had precies hetzelfde met mijn vriend, wat sinds eergister uit is.
als ik wat vorostelde was niks leuks, en hij stelde nooit wat voor. kortom zaten we bijna ltijd op de bank tv te kijken. dat was nu zo saaaai dat we in een sleur kwamen en net broer en zus leken.

ik zou hem gewoon nmee sleuren..

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 12:59

Maar waarmee naar toe? Haha!

Ja wij rijden ook heel vaak een rondje met de brommer, in het begin was het nog leuk, en vooral in de zomer. Maar dat begint saai te worden, we zijn echt overal waar het mooi is in de buurt al langs gereden.

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:59

Rot dat hij niet zoveel leuk vind ang,
Kunnen jullie niet een keer lekker een weekendje weg gaan?
Weekendje parijs, als je te veel geld over heb Tong uitsteken
Of lekker naar een spa oid, ook al vind hij dat niet leuk, als hij jou leuk vind moet hij er maar mee leven Haha! Doen jullie de volgende keer iets dat jij weer minder leuk vind Lachen
Geven en nemen, gaat het in relaties om.. Vork
*Voelt zich even dr Phil Huilen van het lachen
Laatst bijgewerkt door Annn op 07-11-07 13:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 12:59

Skaten, fitnessen, hardlopen..

Oooooohja weet je wat ook echt lachen is, zijn fietsparcoursje, heb ik ook een keer gedaan en ik vond het toch eng!

Schaatsen.

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 13:01

Annn schreef:
Rot dat hij niet zoveel leuk vind ang,
Kunnen jullie niet een keer lekker een weekendje weg gaan?
Weekendje parijs, als je te veel geld over heb Tong uitsteken
Of lekker naar een spa oid, ook al vind hij dat niet leuk, als hij jou leuk vind moet hij er maar mee leven Haha! Doen jullie de volgende keer iets dat jij weer minder leuk vind Lachen
Geven en nemen, gaat het in relaties om Lachen
*Voelt zich even dr Phil Huilen van het lachen

Ja, als hij ze motorrijbewijs heeft gaan we inderdaad weekendje frankrijk, weekendje drenthe, overal en nergens, in Januari mag die voor ze examen, en hij heeft al 2 motoren klaar staan Tong uitsteken

Maar ja voor nu, een spa, nee liever niet, dan heb ik liever dat hij me masseert Clown
Maar dat gebeurt ook al vaak genoeg Vork

Schaatsen, ik zie mijn vriend daar eerlijk gezegd nog niet op staan, dat vind ie stom, en voor mietjes (sorry voor alle schaatsers Clown )

Ooh en zwemmen o.i.d. is ook geen optie Dromen
Laatst bijgewerkt door tante_trien op 07-11-07 13:02, in het totaal 1 keer bewerkt

ROMANxBEAUTY

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:02

Ga gezellig ene keer nachtje weg ofzo Knipoog
Me vriend en ik gaan soms schatsen, (levert altijd leuke momenten op als je niet kan schaatsen en je vriend wel Knipoog)
Verder wete ik ff niks, hou dit topic ff in de gaten Knipoog

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 13:03

ROMANxBEAUTY schreef:
Ga gezellig ene keer nachtje weg ofzo Knipoog
Me vriend en ik gaan soms schatsen, (levert altijd leuke momenten op als je niet kan schaatsen en je vriend wel Knipoog)
Verder wete ik ff niks, hou dit topic ff in de gaten Knipoog

maar waar moeten we dan een nachtje naar toe Clown

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 13:03

haha hoe lopen de zaakjes op het moment eiegnlijk dokter phill. Ik hoop alles op rolltjes Haha!

Waarom gaan jullie dan niet gewoon een fotoshoot doen?? Bedenk een leuke locatie, neem een camera mee of een fotograaf. Ik weet niet waar jullie wonen maar mischien is mijn vader daar wel voor te porren vind ie leuk Tong uitsteken

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-07 13:04

Ik woon in Leiden, fotograven zijn welkom hoor Tong uitsteken

Even zorgen dat hij dan nog zonder middelvinger op de foto wil Nagelbijten / Gniffelen