Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LiSSy schreef:maar als je niet naar het strand kan hoe kan je dan wel naar die motorcross op scheveningen? dan is ook op het strand hoor
maar als die vrind er bijna nooit is is het toch ook niet moeilijk om dingetjes met z'n tweeën te plannen?
ik ben ook nog nooit wezen snowboarden, binnenkort dus de 1e keer... maar er is ook een babypiste en je kan desnoods al halverwege de lift op de heuvel gaan staan als je niet zo hoog wilt.
nog meer dingen:
- poolen
- bowlen
- bios
- karten
en ga zo maar door
je moet er zelf natuurlijk ook wel een beetje werk van maken, gewoon zeggen dat hij op een bepaalde dag niets mag plannen en die helemaal vrij moet houden. dan ga jij wat leuks regelen om te doen.
girlchat11 schreef:jij bent de gene die zij kleren shopt?? ok das raar. En hij vind het altijd leuk wat je voor hem koopt??
En waarom zet je je dan niet een keer oover je angst van karen over en ga het gewoon proberen. Ik zou het helemaal geweldig om me me vriend te gaan karten gaaf man.
Of zet hem een keer op een paard. neem hem mee naa de paarden. ow lees net dat ie aleries is :S
Hmmm. dat word lastig
ga een keer samen een fotoshoot doen
hem je meteen leuke plaatjes voor in huis
Annn schreef:Rot dat hij niet zoveel leuk vind ang,
Kunnen jullie niet een keer lekker een weekendje weg gaan?
Weekendje parijs, als je te veel geld over heb
Of lekker naar een spa oid, ook al vind hij dat niet leuk, als hij jou leuk vind moet hij er maar mee levenDoen jullie de volgende keer iets dat jij weer minder leuk vind
Geven en nemen, gaat het in relaties om
*Voelt zich even dr Phil
ROMANxBEAUTY schreef:Ga gezellig ene keer nachtje weg ofzo
Me vriend en ik gaan soms schatsen, (levert altijd leuke momenten op als je niet kan schaatsen en je vriend wel)
Verder wete ik ff niks, hou dit topic ff in de gaten