ben jij kansloze kassamuts? hier melden!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 20:23

Mensen ik zou zeggen stop ermee!
Ik heb een jaar achter de kassa gestaan (bij de intertoys) en tuurlijk zijn er wel eens mensen die flauwe opmerkingen maken. Gewoon om lachen en vrolijk verder gaan. Als je je aan al die mensen moet gaan ergeren wordt je werk vanzelf vreselijk. Gelukkig zijn er ook heel veel leuke klanten.....

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk



Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 22:41

graciaxxx schreef:
ja moet je eens proberen een ander baanyje te vinden..... valt niet mee hoor. enne wil je en dagje met me meedraaien... dan ben je het ook wel zat hoor denk ik. kijk af en toe is het best leuk maar de hele dag en dan acht uur achter elkaar.... pffff


Heb een jaar kassa gedraait...
Scheelt vast hoor de één of de andere winkel. Maar hoe klanten zich gedragen heeft over het algemeen ook wel iets te maken met hoe het personeel met klanten omgaat. Zeg niet dat het jou schuld is hoor, daar kan ik niet over oordelen.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 09:39

Ach ja sommige mensen.... Maar daar moet je je gewoon niet teveel aan ergeren.
Zo hadden wij ook een klant die altijd en overal moeilijk over deed.
Wilde zelfs de (gebruikte) slee terug brengen. Dat ding was namelijk gevaarlijk aangezien haar zoontje van 1,5 toen hij er naast liep gevallen was en een gat in zijn hoofd had Haha! Gewoon om lachen, meer kan je er ook niet mee Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djodjodjo, GoogleAdsense, GrapeshotBot, hel1, kamsel, Shettepret en 35 bezoekers