O help ik moet aan de bril.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 23:19

kies geen bril die nu "in" is. Je doet een aantal jaar met je bril (meestal zo rond de 4 jaar, ik tenminste wel Haha! ) en dan is het niet leuk om de helft van de tijd met een bril te lopen die "uit" is. Een beetje een tijdloos model moet je dus hebben. Ik heb bijv een bril uitgezocht toen die wat dikkere kunststof monturen hip waren (soort jamai brillen dus Knipoog ). Dus ook zo een gepast maar gelukkig stond die mij niet. Nu heb ik een bril met wel rechthoekige glazen, maar het montuur is juist erg dun.
Maar een goede opticien kan zien wat voor bril er bij jouw gezicht staat dus daar hoef je je geen zorgen over te maken. Laat de opticien gewoon wat brillen bij je opzetten zodat je zelf kan zien hoe het staat. Meestal zit er dan wel een leuke bij!!
Die S zou ik zo ook niet weten Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 09:56

das een kwestie van wennen Haha! Ik heb ook een kleiner montuur en erg smal. T vervelende is dat de meeste brillen best kunnen bij mijn gezicht, is lastig kiezen Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: chocky84, ComscoreBot, Corelli, DeEenhoorn, GoogleAdsense, HELder, Kirsha, Laarvv, neline11, SemrushBot, sinnekinne, SuperSuup, winnetou4502, YandexBot, Zoe_97 en 176 bezoekers