Een bepaald pruts energie bedrijf.. *rekening*

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:47

Lijkt de rekening te kloppen? Of hebben jullie echt zoveel verbruikt? Ik zou de rekening maar eens goed doornemen en kijken hoeveel jullie vorig jaar hebben verbruikt het kan ook zijn dat jullie het al twee jaar niet hebben opgegeven en altijd geschat zijn op een verbruik.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:00


~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 19:02

Ik had een keer 950 euro betalen en voor de blokverwarming 1150 euro. Ze kwamen in dezelfde week binnen. Had een paar krappe maanden toen...

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 18:14

curly2day"]
[quote="Chiqa"][quote="Angelique18 schreef:
Wij betalen maandelijks 196 euro *wonen met z'n tweeen in een eens gezinswoning* Opzich niet extreem duur..


nou vindt ik wel..ik betaal 60 euro(Gas en elektra) voor één persoon.....
[/quote]


Wij 68 euro voor gas water en licht, met zijn tweeen in een 2 kamer appartement.
Werken alle twee, maar werk wisselend dus heb overdag ook wel eens de kachel aan.
[/quote]

Ik vind dit ook een hoog bedrag voor met zijn tweeen hoor. Dat kan veel zuiniger! 120 euro is meer een normaal bedrag.

Maar heb je al enig idee hoe die rekening zo hoog komt? Dat lijkt me het belangrijkste.

Bovendien, als je een aflossingsschama voorstelt, dan zullen ze het nooit weigeren. (dus bv 400 euro in de maand afbetalen incl voorschot voor het komende jaar)

Ook afsluiten doen ze niet zomaar Verward Dan moeten er al heel wat betalingsachterstanden aan vooraf zijn gaan denk ik. EN bij de wet zijn hier zelfs restricties aan verbonden, dus ik ben erg benieuwd........

Ik gok dat er tig maandbedragen niet zijn afgeschreven wegens saldo tekort en dat je vorig jaar geschat bent op minder verbruik. Dat verklaart de dreiging met afsluiting. Maar zo een vaart zal het niet gauw lopen.
(hoge energie kosten kan je ook hebben met een wietplantage boven Knipoog )

~het komt uit de lengte of uit de breedte~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Danseresje, Femek2902, furious, GrapeshotBot, ManonGrr, OmgiliBot, Suzysuze, Touchem en 113 bezoekers