afspraak gemaakt voor consult borstvergroting...:)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

afspraak gemaakt voor consult borstvergroting...:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 12:54

Hai,

nou na jaren van wachten ( omdat ik nog te jong was) Heb ik nu voor 20-02 een afspraak gemaakt voor een consult voor borstvergoting. OK dan!
De operatie zelf zal pas over een paar maanden plaatsvinden omdat ik nog een beetje moet sparen maar het begin is er!
20-02 krijg ik een uitgebreide uitleg over alles wat ik kan verwachten etc. Ik kan vragen stellen, en ik moet protheses passen haha.Ik wil de anatomische prothese dat is er nog niet zo lang en heeft een druppelvorm waardoor het niet van die ballen zijn. Lachen
Zo moet ik met behulp van de arts erachter komen welke cupmaat het beste bij mij staat.Ik denk zelf dat het een grote C wordt.
Ik ben helemaal happy, ik ga naar de velthuiskliniek.Een vooraanstaande zeer bekende kliniek. Peperduur maar dat heb ik er wel voor over.

Ik wilde graag weten wie hier ook een borstvergroting heeft laten doen en hoe het tot nu toe bevalt. Hoe de operatie was, wat voor soort prothese je hebt genomen etc. En heel belangrijk natuurlijk, heb je er last van met paardrijden. Haha! Tja er zitten natuurlijk ineens grotere borsten die er eerst niet zaten haha.Haha!

alvast bedankt! groetjes



Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 13:26

QuijoSavan"]
Ik zou het persoonlijk wel eng vinden, want je heb protheses die open kunnen gaan en daaruit komt dan een kankerverwekkende stop, bbrrrr..
Maarja je zegt als zelf, kliniek met goede kwaliteit en je heb vast al betere protheses dan 5 jr terug!
[/quote]

Ja de protheses kunnen wel stuk gaan maar die kans is heel erg klein en de siliconen hebben geen enkel naar effect op je lichaam.Geen ziektes etc etc.

[quote="QuijoSavan schreef:
Mn moeder heeft een klein litteken overgehouden (die had ze d8 ik ook al door het amputeren).
Meestal is het toch bijna onzichtbaar??

Veel suc6 ermee!!!!!

Tamara


Ja klopt, het kan in je oksel, onder je tepelhof of in de plooi van je borst.

en dank je!:)

Is je moeder er wel weer helemaal bovenop gekomen? Wat een nare ziekte zeg. Ach gut
Laatst bijgewerkt door Relly op 29-01-04 13:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 13:28

_inge_ schreef:
Mag ik vragen wat voor cupmaat je nu hebt? Want van een AA naar een grote C lijkt mij een grote verandering.


Ik heb nu A75. Maar ik ben normaal gebouwd, ik ben niet superslank. Als dat zo was geweest had het misschien heel mooi gestaan ( net als bij modellen )maar nu vind ik het geen gezicht. Ik heb een figuur voor wat grotere borsten. Dus vandaar 2 cupmaten groter. Lachen

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 13:31

kaj schreef:
Ik ga mee met _inge_
Als je nu een hele kleine cupmaat hebt zou ik zeker niet voor een grote C gaan. Dan valt het ook echt zo op en meestal is de verhouding met je lichaam dan ook zo uit proportie.

Die druppelvorm protheses ken ik (nou ja niet uit ervaring maar ik heb er al eerder van gehoord bedoel ik) ziet er inderdaad mooier uit dan dat ronde.

In ieder geval veel succes ermee en alvast veel plezier ermee op de lange termijn dan maar Knipoog


Dat het opvalt deerd me niet, het is mijn lichaam, en wat de rest vind kunnen ze maar in hun *piep* steken. Haha!

En wat ik hierboven al zei, A hoort niet bij mijn lichaam, daar heb ik simpelweg het figuur niet voor. Ben normaal gebouwd. 1.70 m en 62 kilo. Daar kunnen geen kleine borsten bij. Ik denk juist dat het zal lijken of ik nooit anders gehad heb. Lachen

en jij ook bedankt voor het succes wensen! OK dan!
Laatst bijgewerkt door Relly op 29-01-04 13:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-01-04 13:32

lis schreef:
Een vriendinnetje van mij is van een AA naar een C gegaan. Ik moet zeggen dat het wel mooi staat. Toch is zij heel tenger en had ze voorheen echt bijna geen borsten. Ik vind het heel 'natuurlijk' staan.
Ze doet er verder nogal geheimzinnig over, dus ik weet verder eigenlijk geen antwoord op je vragen.
Succes!


Waarom doet ze er geheimzinnig over? Schaamt ze zich?:? Het is haar lichaam en om mezelf te quoten wat de rest vind kunne ze in hun *piep* steken. Haha!
Jammergenoeg denkt niet iedereen daar zo over.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, Appeltje00, Chita, Eleeke, Imhrien, karlli, Lalladidoo, Natasja22, Petra_O, Roosch, Silenna, Xayah, xTammyy, Zebrastreep en 165 bezoekers