Anticonceptie-middelen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:33

Ik gebruik nu al een tijdje de Nuvaring. Het bevalt mij uitermate goed! Je voelt het niet, je vergeet het niet, geen bijwerkingen kortom helemaal top OK dan!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:42

Titsia schreef:
Ik heb ooit voor school eens een bespreking moeten doen over het staafje (was toen nog niet erg bekend), en er waren toch wel vrij veel negatieve kantjes aan, vrouwen werden nog zwanger, maandstonden bleven uit, of kwamen ineens, onregelmatig dus.. Hopelijk is dit ondertussen al verbeterd...


Met het staafje wordt je niet meer ongesteld, dus je kleine controlle valt ook weg. Een kennisje van mij had er een, dat ding was na een maand al verschoven.
Het gebeurd vaak dat ze in de bloedbaan terecht komen. In mijn woonplaats worden ze al niet meer gezet vanwege het grote gevaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 12:47

Nathalie schreef:
Die nuvaring, hoe werkt dat precies?
Ken het wel, maar niet helemaal precies..
Moet je toch ook zelf doen zeg maar? 3 weken erin en dan eruit, en dan wordt je ongesteld toch?


Nuvaring krijg je in een verpakking voor 3 maanden. Je brengt 1 ring in, laat die 3 weken zitten en haalt hem eruit. Je kan een week ringloos blijven en dus gewoon ongesteld worden, of je kan doorgaan met de volgende ring en je periode overslaan.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 13:02

Sjuimpje schreef:
Hou je wel in de gaten dat al bovengenoemde middelen niet beschermen tegen soa's?


Geen een anticonceptie middel, op het condoom na, doet dat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 15:06

Maudje schreef:
Die nuvaring hé; komen daardoor wel nog hormonen vrij en hebben die veel invloed op je ??


Nee bijna niet. Het komt in zulke kleine hoeveelheden vrij dat je er niets van merkt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, YandexBot en 138 bezoekers