pfff solliciteren,solliciteren en nog eens...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 14:59

We duimen ook voor jou Nagelbijten / Gniffelen het is echt 10 x niks dat solliciterengedoe. Je word gewoon als een stuk vee Koe behandelt bij veel bedrijven.

Miss_Petit
Berichten: 5447
Geregistreerd: 20-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:01

Misschien moet er een forum bij, voor alle soliciteerde zielen van bokt... :/

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:03

er zitten er genoeg denk ik

MootjeK

Berichten: 1195
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:13

gouda schreef:
er zitten er genoeg denk ik


Hier nog een. Mijn tijdelijke baan loopt volgende week af (misschien wordt het wel verlengd, maar daar mag ik niet vanuit gaan). Maar uit pure sollicitatievrees heb ik nog geen brief de deur uit gedaan. Heb er zes liggen... Bloos!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:21

Hup wegsturen die hap heb je dat maar al vast weer gehad. Sollicitatievrees krijg je wel ja als je x op keer afgewezen word/ voelt.
Wel goed van je dat je ook tijdelijke banen aanpakt kan ook een binnenkomertje zijn. Hopen dat je toch mag blijven...

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 15:21

Miss_Petit schreef:
Ik heb meerdere gesprekken gehad. Waarvan meerdere malen geen bericht meer, geen telefoontje, geen brief niets...

2 weken terug was ik met een ander over, en ik mocht komen proefdraaien. Hun heel positief, je hebt inzicht, initaief, enz.
We bellen dinsdag of woensdag, in ieder geval vlgd wk...
Vrijdag nog niets gehoord... ik gebeld... oh euhhh sorry nee helaas je bent het niet geworden.

Ik word met de dag meer moedeloos...


Bah, wat een klote streek zeg! Stoom uit je oren

Gelukkig hebben we bokt nog, kunnen we lekker klagen en elkaar een hart onder de riem steken. Ach gut

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 15:23

gouda schreef:
Wel goed van je dat je ook tijdelijke banen aanpakt kan ook een binnenkomertje zijn. Hopen dat je toch mag blijven...


Ik heb dat ook vaak gedaan, en mocht dus behalve bij deze baan nergens blijven...Verdrietig
Natuurlijk kan je ook geluk hebben, je moet het iig altijd proberen!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 15:25

gouda schreef:
We duimen ook voor jou Nagelbijten / Gniffelen het is echt 10 x niks dat solliciterengedoe. Je word gewoon als een stuk vee Koe behandelt bij veel bedrijven.


Erg he? ze kunnen je echt zo taxerend aankijken, alsof je idd ene stuk vee bent en of je wel genoeg vlees op de goede plaatsen hebt...
Bah.
Je bent bijna in staat om een partij te gaan loeien Koe daar haha. Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:26

ja niet geschoten is altijd mis. Alleen ik ben dan weer een schijterd en durf dan weer geen tijdelijke baan aan. Ben bang dat ik weer een opdonder krijg als ik dan toch niet mag blijven... Maar als ik niet gauw een baan vind moet ik het toch maar gaan proberen via een uitzendbureau ofzo. Anders zit ik zo zonder geld en valt er weer zo'n gat in mijn c.v.. Toont ook wel goed als werkgevers zien dat je niet stilgezeten hebt.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:27

Relly"]
[quote="gouda schreef:
We duimen ook voor jou Nagelbijten / Gniffelen het is echt 10 x niks dat solliciterengedoe. Je word gewoon als een stuk vee Koe behandelt bij veel bedrijven.


Erg he? ze kunnen je echt zo taxerend aankijken, alsof je idd ene stuk vee bent en of je wel genoeg vlees op de goede plaatsen hebt...
Bah.
Je bent bijna in staat om een partij te gaan loeien Koe daar haha. Haha!
[/quote]

Mijn laatste sollicitatie van vorige week toen had ik een gesprek met 2 personen. Er zat een vent bij die alleen maar zat te kijken. Ik werd er echt kriegelig van Bloos!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 15:31

gouda schreef:
Mijn laatste sollicitatie van vorige week toen had ik een gesprek met 2 personen. Er zat een vent bij die alleen maar zat te kijken. Ik werd er echt kriegelig van Bloos!


ieehw alsof hij erbij zat alleen maar om te kijken hoe je eruit ziet. Bah. Misselijk
Of wat dacht je van die mannen die een heel gesprek zitten te voeren met je borsten... Stoom uit je oren grrr

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:32

Relly schreef:
Of wat dacht je van die mannen die een heel gesprek zitten te voeren met je borsten... Stoom uit je oren grrr


Ik heb dus 1 keer letterlijk gezegd: "ehm... ze kunnen niet praten ofzo hoor!!" Haha!

Ben gisteren afgewezen... overqualified Boos!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-04 15:34

Missouri"]
[quote="Relly"]Of wat dacht je van die mannen die een heel gesprek zitten te voeren met je borsten... Stoom uit je oren grrr
[/quote]

Ik heb dus 1 keer letterlijk gezegd: "ehm... ze kunnen niet praten ofzo
hoor!!" Haha!
[/quote]

Hahaha goeie!:D

[quote="Missouri schreef:
Ben gisteren afgewezen... overqualified Boos!


ach oliebol zeg! Scheve mond Veel sterkte maar weer met het zoeken....Ach gut

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 15:59

Als je trouwens een lange lijst met sollicitatie-leed wilt zien, moet je voor de aardigheid eens kijken op het forum van het CWI (werk.nl). Eén en al frustraties...

Voorlopig ben ik weer (tijdelijk) aan het werk, sinds 8 december. Maar gisteren gehoord dat het waarschijnlijk nu nog maximaal een week of zes gaat duren. Dan word ik dus weer buitengesmeten. Ze hebben van de week ontdekt dat een uitzendkracht toch eigenlijk wel heel erg duur is... Dus ik ben ook weer actief aan het zoeken, net als jullie in een (volgens de UZB's en het CWI) verzadigd gedeelte van de arbeidsmarkt: administratief medewerker/secretaresse. Ik heb inmiddels ook een soort van sollicitatievrees opgelopen. Al die moeite om een fatsoenlijke brief te dichten en dan hoor je niks, of je krijgt een flutbriefje na een paar weken. *zucht* Rolleyes Daar gaan we weer....

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:03

mmm ga eens kijken leedvermaak Haha!

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 16:13

Ik heb net ook weer een afwijzing in de brievenbus gehad...
Ben ook al net als jullie op zoek naar administratief werk.
Heb al redelijk wat gesprekken gevoerd, heb zelfs al een paar keer gehad dat ze me best wilden hebben, maar toch voor jonger (=goedkoper) gingen.
Vooral het gesprekken voeren vind ik vreselijk. Na een jaar solliciteren ben ik zo'n beetje alle geloof in mezelf verloren.
Leuk topic dit, kan ik ook even lekker mopperen.

Ik heb besloten een opleiding tot dokters assistente te doen, lijkt me leuk en denk ik meer kans op werk. Geen vetpot, maar geld interesseert me niet zo veel. Als ik maar kan werken en mijn paarden er van kunnen blijven eten Lachen (wat een geluk dat ik een vriend heb met een goede baan)