Verkrachting nu wel héél dicht bij...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-01 14:29

Tja dat klinkt misschien egoistisch en dat is het waarschijnlijk ook. Die serieverkrachter is al weer een tijdje actief en dat is vrij dichtbij ons, en ik heb steeds meegeleefd met de studenten op de Uithof enzo. Maar nu is er gister echt op misschien 3 km. van onze stal een meisje verkracht....ik zag al allemaal motormuizen en vervolgens hoorde ik het 's avonds. Ik voel me nu ineens echt bedreigd in mijn eigen veiligheid. Mooi dat ik niet meer alleen het bos in ga (daar is het ca. 1 km vandaag gebeurd). En 's avonds op stal hebben we gelukkig wel een herder rondlopen, maar toch....yegh! En het is nog op klaarlichte dag gebeurd ook! Boos! Sick bastard! van mij mogen ze elke man in een straal van weetikhoeveel kilometer aan een DNA-test onderwerpen, hij heeft al iets van 15 delicten op z'n geweten!!!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 14:42

O wat naar is dat! Ik weet een beetje hoe je je voelt, omdat ik toen ik op de middelbare school zat altijd langs de Papiermolen (is openluchtzwembad in Groningen) fietste en daar was ook een meisje verkracht en vermoord....heel eng idee is dat. Verdrietig

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 14:47

Lot, waar was dat dan precies?
Eng he, als het inene zo dicht bij komt!

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 14:56

bah! als je denkt dat je veilig woont enzo komt het opeens dichtbij en weet je dat ook jij niet meer veilig bent als je alleen bent. je hebt gelijk van mij mogen ze alle mannen in nederland laten testen hebben ze snel de persoon te pakken!

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:31

Mijn zusje studeert in Utrecht en woont in studentenflat in Zeist... Precies in die hoek dus. Geen leuke gedachte. Dat meisje dat verkracht was, was een vriendin van een kennis van haar...
Mijn moeder droomt er soms van Frusty Maar, als je maar niet alleen langs stille paden gaat, valt het misschien nog wat mee? Mijn zusje gaat dus met de bus naar Universiteit

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:33

las vandaag een stuk in de krant ging over verkrachten, tsja leuk is anders maar goed, en er zijn wel eens mensen midden op de dag verkracht bij de oude gracht. dus dat stuk van als je niet in je eentje in het donker loopt gaat dus ook niet op! wel scary, maar ja, daar denk ik gewoon niet te veel aan.

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:35

het is helemaal niet egoistisch dat je er zo over denkt vroeger is er met mij ook iets gebeurd weet ik niks meer vanaf maar ik voel me gewoon anders ik blijf bij jongens uit de buurt enz. en dat jij je er niet lekker voelt begrijp ik heel goed hoor!

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:35

bij ons in hoograven (wijk in utreg)
zijn ze alle scooters aan het aanhouden (zwarte) en niet voor een boete maar dan geven ze je een briefje zodat jij bent aangehouden en dat jij dus niet die verkarachter bent.....en als je dan weer wordt aangehouden moet je dat briefje laten zien Scheve mond\

ik vindt het wel slim!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 20:38

ja, is slim! maar wat als die vent zijn scooter nou rood geverfd heeft dan lacht hij zich nu de barsten! Verward

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:15

Dat lijkt me ook niet echt fijn hoor. Zeker als het zo dichtbij is als je dan wel eens hoord op de tv er is een meisje verkracht denkje je soms naja het zou mij nooit overkomen hoor, maar zeg nooit nooit.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:24

ja of als die vent zo'n briefje bemachtigd heeft?
snap heel goe dat je t op jezelf betrekt. t is gewoon zo dichtbij. bah

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:29

Citaat:
Op 2001-11-17 19:38, schreef Kinta:
ja, is slim! maar wat als die vent zijn scooter nou rood geverfd heeft dan lacht hij zich nu de barsten! Verward


nee4 ze houden elke scooter aan...maar ze letten op 2 punten zoieso:

1) zwarte scooter
2) wie er een helm op heb wordt heelmaal aan gehouden.

Maar ze houden alle scooters aan ...

Me broer is ookal aangehouden wanttie heeft ook een zwarte scooter maar rijdt nooit met helm

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:36

brr k kan me indenken dat je je niet goed voelt gelukkig is het veraf

maar help het kan elk moment hier gebeuren ook he!! *scared* enfin daar mag je ni mee blijven zitten..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:38

eigenlijk komt het er op neer dat we vogelvrij zijn. Waarmee de vrijheid dus maar beperkt is. iedere vrouw voelt zich daar als een stuk opgejaagd wild. Echt belachelijk is dat, dat het zo moet. en als ze zo'n stuk verdriet oppakken krijgt hij hooguit 4 jaar GEEIST! d.w.z. dat er nog eens 2 jaar vanaf gaan en dan gaat er nog een jaar vanaf wegens goed gedrag (ja, er valt weinig te verkrachten he, in jail).

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-01 22:43

Het is inderdaad supereng, ik zit dus op school op de Uithof, maar gelukkig stopt de bus bij ons voor de school, ik hoef alleen de straat over te steken. Op de scholen verderop moeten de meisjes wel een eind lopen, maar dan wordt ervoor gezorgd dat niemand alleen naar de halte loopt 's avonds. Als ik 's avonds naar Jerai ga, bel ik als ik op de stal ben aangekomen en als ik naar huis ga rijden. Als ik er dan niet binnen 'n kwartier ben, bellen mijn ouders mij of er niks aan de hand is. Maar je voelt je gewoon niet meer veilig. En het ergste is dat zo'n klootzak dan inderdaad maar twee jaar (of zelfs minder, omdat ie "een moeilijke jeugd" heeft gehad) krijgt, terwijl zo'n meisje/vrouw voor de rest van haar leven getekend is. Misselijk

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-01 11:33

Er is wel veel politie nu, maar ja dat was er vorige week ook al. En ze kijken naar iemand met zwarte scooter en zwarte helm Verward Daar zijn er veel van hoor!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 14:23

dat is echt eng. Wij moeten ook door bossen naar school, daar is dus ook vorig jaar, ofzo, iemand verkracht. Das dan dus best eng. Toen was er ook heel veel politie enzo. Laatst was er ook nog iemand in de bossen die mensen 'lastigviel'. Die persoon heb ik gelukkig niet gezien. Maar een paar vriendinnen mij wel, die vonden dat dus best eng en hadden een melding bij de politie gemaakt. Toen patroulleerden er ook politie door de bossen. Verward

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 14:34

Lot waar is dit weer gebeurd?
In het blad bij van de Hogeschool trajectum stond er een heel stuk over de serieverkrachter. Ik werk nl ook in de uithof. Hij dwingt de meisjes achter op de scooter en neemt ze mee naar een stil stukje. 1 meisje is vrijgekomen doordat hij remde en zij eraf sprong. Het andere meisje heeft hij aan een boom vastgebonden en meerdere malen verkracht. Ze werd 's middags om 13.00 uur gevonden terwijl haar fiest om half 8 's ochtends al was gevonden. Hij verkracht ze niet alleen maar bewerkt ze ook met messen..overal.
Hij is echt ziek zeg, ik ga altijd met de auto maar ik zit op de heen en terug weg wel naar alle zwarte scooters tekijken of ik hem toevallig zie. Ik denk dat ik hem dan zo van ze scooter rijdt maarja is moeilijk te herkennen of hij het is met die helm.
Weten ze al of hij het was bij dit meisje Lot?

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 15:19

Het schijnt dat hij ook in Baarn is gesignaleerd want mijn moeder was vrijdag 's ochtends vroeg de hond aan het uitlaten en toen werd ze staande gehouden door de politie die zei dat ze voorlopig beter niet naar het bos kan gaan omdat ze het vermoeden hebben dat hij (of wellicht een copycat) ook deze kant op opereert. Wie van jullie weet trouwens wat er vrijdag heeft plaatsgevonden op de Hilversumsestraatweg (provinciale weg tussen Baarn en Hilversum, aan de kant van het bosbad). Want ik reed er langs 's ochtends en toen was het afgezet met lint en stonden er overal politieauto's in de berm in het bos. Ook liep er een fotograaf foto's te maken... Het zal geen botsing van twee reeen geweest zijn want ze liepen echt het bos in.. Het komt wel erg dichtbij nu... Wel eng want ik woon daar dus vlakbij, in 'the middle of f*cking nowhere'.. Ik doe nu ook telkens de laatste paar weken mijn auto rondom op slot als ik in mijn 1tje naar huis toe rij 's avonds laat.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 16:40

Leve de vrijheid! Jammer alleen dat we die niet echt hebben zo te zien......

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-01 17:31

Ja, afgelopen vrijdag is er op de weg van soesterduinen naar bilthoven/den dolder weer een poging gedaan tot verkrachting. Of het gelukt is weten ze niet, het meisje is spoorloos verdwenen, en alleen haar fiets en tas is gevonden. Een meisje dat bij een vriendin van mij op stal heeft gestaan heeft dat meisje dat spoorloos is horen gillen, toen zijn ze met een groep van die stal gaan zoeken. Maar niks gevonden.
Je schrikt je toch rot

Maar het stomme is nog dat 1 iemand, een simpel zielletje, met een hersen inhoud van een eikeltje, het heft nu in handen heeft. Want niemand weet nog precies hoe hij handelt, in een ritme ofzo. Het enige dat ze weten is dat hij zijn slachtoffers een poos volgt.

Als ze nou een jonge politie agente in burger een week lang om dezelfde tijd over het stuk laten fietsen waar hij tot nu toe twee keer heeft toegeslagen ? Zij is bevoegd om hem meteen op te pakken, en omdat ze politie agente is mag je wel aannemen dat ze weet wat je op dat moment moet doen!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-01 11:25

Het was op de hoek Groenekanseweg/De Bilt, in de bocht vanaf de veemarkt zeg maar.
Ik las hier ook wat over een áanval'op vrijdag bij Soest/Den Dolder...tja, hij kan niet op 2 plaatsen tegelijk bezig zijn, maar misschien is het spraakverwarring of 1 is door een ander gepleegd. Raar is dat ik radio tv en krant in de gaten heb gehouden maar je hoort er nergens wat over....aan de andere kant is dat misschien tactiek? Gister zag ik wel weer motormuizen van de politie, daarvan rijden er hier sowieso veel rond de laatste tijd.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 14:10

Brrr naar hoor!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 14:17

jakkes,


en als ze hem vinden CASTEREN Die hap. Boos!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-01 14:18

Citaat:
Op 2001-11-19 13:23, schreef Suleika:
dat is echt eng. Wij moeten ook door bossen naar school, daar is dus ook vorig jaar, ofzo, iemand verkracht. Das dan dus best eng. Toen was er ook heel veel politie enzo. Laatst was er ook nog iemand in de bossen die mensen 'lastigviel'. Die persoon heb ik gelukkig niet gezien. Maar een paar vriendinnen mij wel, die vonden dat dus best eng en hadden een melding bij de politie gemaakt. Toen patroulleerden er ook politie door de bossen. Verward


Maar de politie is er altijd als ze er niet hoeven zijn Frusty Ze zijden pas ook weer dat er in dat bos een rood busje reed met een man die onder rokken keek en dat soort dingen. Ik mag ook echt niet alleen door het bos fietsen van mijn ouders. Maar soms weet ik niet meer of ik het moet geloven wat mensen zeggen dat er nu weer in het bos gebeurt. Er rijd wel vaker een auto omdat er daar ook ergens paarden staan en omdat mensen gaan trimmen in dat bos maar dan hoeft z'n auto nog niet meteen 'verdacht'te zijn.

Het is wel heel eng als je merkt dat het ook ineens zo dicht bij is. Eerst hoor je die dingen alleen in de 'groote steden'en dan ook ineens in jou dorpje dat is best wel raar en eng Scheve mond\