pfff solliciteren,solliciteren en nog eens...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

pfff solliciteren,solliciteren en nog eens...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 15:28

solliciteren. En geen baan te vinden gewoon. Hebben jullie daar ook zo'n last van?
Ik ben sinds 3 maanden al opzoek naar ander werk en er is gewoon niets!
Zo'n bijzonder beroep heb ik niet, administratief medewerkster/secretaresse. Dus je zou toch denken dat er wel iets in te vinden is. Niet dus.
Onderhand wordt ik er helemaal kriegel van. Alle internetsites waar maar het woord 'vacatures' of 'werk' op voorkwam heb ik gezien, alle kranten uitgespit, open sollicitaties naar tig bedrijven gestuurd en nog niets, nada, niente... Scheve mond
1 gesprek gehad in al die tijd, ging geweldig , ze laten me twee weken in spanning zitten om vervolgens zo'n onpersoonlijke standaard k*tbrief door mijn brievenbus te gooien. Boos!

In mei loopt mijn contract af en voor die tijd moet ik echt wat anders hebben, tenminste dat wil ik. Mijn contract wordt waarschijnlijk wle verlengt maar ik wil hier het liefst geen minuut langer meer werken. ( vervelende omst. )
Maar ik wordt nu wel aardig moedeloos.

Zucht moest even klagen hoor, maar iemand misschien nog tips die ik over het hoofd heb gezien.

thanx alvast!


Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 15:38

missouri: Ja ik ben nu al meer als een jaar receptioniste, het bevalt wel maar dat komt omdat ik alle werkzaamheden van secretaresse heb. En er voor betaald worden, neee tuurlijk niet. Boos!

gouda: Het is gewoon vreselijk! Echt spelfouten waar je idd van moet huilen. En jij bent ook niet de enige hoor, hier mag je ook lekker klagen over die pokke economie. Ach gut

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 15:45

CGJ12 schreef:
Zolang je als receptioniste tussendoor maar flink kunt Bokken is dat nog niet zo'n gekke job................


Dat is ook zo, maar als je ondergewaardeerd en afgezeken wordt, jij de schuld krijgt van dingen waar je niets mee te maken hebt, je elke dag 3 uur moet reizen door dat klote OV etc etc etc dan is zelfs al dat bokken geen troost meer.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 15:45

gouda schreef:
klagen helpt wel he. lekker kiften en gelukkig zie ik hier op bokt dat ik niet de enige ben die moeite heeft een baan te krijgen. Verzacht het leed wat want op deze manier afgepoeierd te worden door die bedrijven ga je straks nog aan jezelf twijfelen. Vroeger had ik er nooit moeite mee met solliciteren denk ik dan maar weer. Succes met je sollicitaties hoop dat je gauw wat vind.


ja het lucht idd op, ik hoop dat jij ook snel wat vind! Ik duim voor jullie ( en voor mij natuurlijk Haha! )


Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 15:56

Ja hele de dag bokken is best leuk , maar als je al die nare dingen er tegen over zet dan is het ook niet alles.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 16:11

gouda schreef:
Voordeel van internetten op het werk dat je ook alle banensites in de gaten kan houden. Voor het geval dat er iets leuks op zou staan.


wat denk je dat ik al die tijd zit te doen.... Tong uitsteken

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 16:18

Missouri"]
[quote="Relly schreef:
wat denk je dat ik al die tijd zit te doen.... Tong uitsteken


Euh... BOKKEN??? Haha! Haha! Tong uitsteken
[/quote]

haha ja dat ook, maar thuis heb ik geen i-net dus ik speur hier rustig alle sites met vacatures af die ik vinden kan. Lachen

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 16:24

ja je hebt nog eerder kans om de lotto te winnen geloof ik. ( als dat nou eens zo was hoefde ik niet meer te gaan solliciteren. Haha! )

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 14:21

Miss_Petit schreef:
Ik heb meerdere gesprekken gehad. Waarvan meerdere malen geen bericht meer, geen telefoontje, geen brief niets...

2 weken terug was ik met een ander over, en ik mocht komen proefdraaien. Hun heel positief, je hebt inzicht, initaief, enz.
We bellen dinsdag of woensdag, in ieder geval vlgd wk...
Vrijdag nog niets gehoord... ik gebeld... oh euhhh sorry nee helaas je bent het niet geworden.

Ik word met de dag meer moedeloos...


Bah, wat een klote streek zeg! Stoom uit je oren

Gelukkig hebben we bokt nog, kunnen we lekker klagen en elkaar een hart onder de riem steken. Ach gut

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 14:23

gouda schreef:
Wel goed van je dat je ook tijdelijke banen aanpakt kan ook een binnenkomertje zijn. Hopen dat je toch mag blijven...


Ik heb dat ook vaak gedaan, en mocht dus behalve bij deze baan nergens blijven...Verdrietig
Natuurlijk kan je ook geluk hebben, je moet het iig altijd proberen!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 14:25

gouda schreef:
We duimen ook voor jou Nagelbijten / Gniffelen het is echt 10 x niks dat solliciterengedoe. Je word gewoon als een stuk vee Koe behandelt bij veel bedrijven.


Erg he? ze kunnen je echt zo taxerend aankijken, alsof je idd ene stuk vee bent en of je wel genoeg vlees op de goede plaatsen hebt...
Bah.
Je bent bijna in staat om een partij te gaan loeien Koe daar haha. Haha!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 14:31

gouda schreef:
Mijn laatste sollicitatie van vorige week toen had ik een gesprek met 2 personen. Er zat een vent bij die alleen maar zat te kijken. Ik werd er echt kriegelig van Bloos!


ieehw alsof hij erbij zat alleen maar om te kijken hoe je eruit ziet. Bah. Misselijk
Of wat dacht je van die mannen die een heel gesprek zitten te voeren met je borsten... Stoom uit je oren grrr

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 14:34

Missouri"]
[quote="Relly"]Of wat dacht je van die mannen die een heel gesprek zitten te voeren met je borsten... Stoom uit je oren grrr
[/quote]

Ik heb dus 1 keer letterlijk gezegd: "ehm... ze kunnen niet praten ofzo
hoor!!" Haha!
[/quote]

Hahaha goeie!:D

[quote="Missouri schreef:
Ben gisteren afgewezen... overqualified Boos!


ach oliebol zeg! Scheve mond Veel sterkte maar weer met het zoeken....Ach gut


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 31 bezoekers