contract niet verlengd wat nu...........

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

contract niet verlengd wat nu...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 22:07

Vandaag kreeg ik op mijn werk waar ik sinds augustus werk te horen dat mijn contract niet wordt verlengd. De reden " ze miste iets"! Erg vaag dus maar ze konden niet verwoorden wat, maar ze hadden wel al iemand anders voor mijn functie! Denk dus dat er iemand uit de vrienden kring of familie op mijn werkplek wordt neer gezet.

Maar wat ga ik nu doen, ik heb boekhoud kundige opleiding maar ik wil eigenlijk niet meer op kantoor. Ik heb een middenstandsdiploma (AOV) ik vind het leuk om met de computer bezig te zijn (creatief) en met dieren, kinderen, cadeau of boeken winkel lijkt mij ook wel leuk. Heeft er iemand nog tips of ideetjes? En kan je van dit soort banen je paard onderhouden?



teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 12:28

15 maart loopt mijn contract af, ik ben al bezig met een sollicitatiebrief als begeleidster op een kinderboerderij met verstandelijk gehandicapte. Ik heb er geen opleiding voor maar wat ik hoor is dat als je brief goed is en gemotiveerd bent om een opleiding te volgen dat je dan wel een kans maakt!

Een eigen bedrijf is mijn droom, dat zou een winkeltje met kinderboeken en educatieve dingen er om heen moeten zijn. Maar ik zou een marktonderzoek moeten doen om er achter te komen of het haalbaar is in deze tijd. En durf ik hier mijn geld voor in de waagschaal te gooien? het is wel zo dat mijn aanstaande en ik ook wel willen proberen om een kindje te krijgen en dat samen met een eigen bedrijf zie ik niet zo snel gebeuren.

In iedergeval hartstikke bedankt voor jullie reactie!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 12:56

Citaat:
vervelend als dat op een rottige manier gaat.


en dat 11 dagen voor ik ga trouwen Boos!

bedankt voor je medeleven!

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 13:17

Citaat:
Zit nu bij mn 4e baan sinds ik werk en sinds 2001 en dus ook mijn 4e baan waar ik weinig/niets te doen heb en dus contract niet verlengd word


Tot wanneer loopt jouw contract? Ga je wel op zoek naar zo'n zelfde soort functie of wil je ook iets geheel anders?

zitten we in het zelfde schuitje Ach gut

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 18:58

Citaat:
Wie weet komt er hier binnenkort nog een functie vrij


zeker één waar je veel bij kan mailen en gratis smsen?
Heb je al bericht gehad op je tweede solli?

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-01-04 18:59

Citaat:
--------------------------------------------------------------------------------

Oei, ik heb een paar dingen niet helemaal goed geinterpreteerd (sorry).
Dat krijg je ervan als je snel een reactie wilt geven maar eigenlijk de tijd niet hebt



maar even goed bedankt voor je reactie!

Ik kreeg net te horen dat mijn brief goed was ontvangen bij de vacature bij de kinderboerderij met verstandelijk gehandicapten en dat ik zeker kan zijn van een gesprek!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, Lipstick, Tazzey, TheNovelist, xxxmh, YandexBot en 182 bezoekers