Vakantie geboekt!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Vakantie geboekt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-04 21:41

Na van het weekend wat vakantiefolders doorgespit te hebben, hebben we dan nu eindelijk onze vakantie geboekt.
Ik ga van de zomer, samen met een vriendin mee op een jongerenreis. Een kampeertrektocht door Tjeschië en Hongarije Lachen
We bezoeken o.a. Wenen (ik weet het dat is geen Tsjechië of Hongarije Haha!), Boedapest en Praag.

Heb er nu al zin, het duurt alleen nog zo lang Scheve mond
Ik ben alleen nog op zoek naar een sponsor Schijnheilig

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 01:50

Wow! Goede keuze! Tsjechië is ook super! Gaan jullie ook naar de Bohemen? Mooi daar hoor... Praag is ook een supermooie stad trouwens! Misschien ook nog een tip om te gaan kijken: Theresienstadt, een werk/concentratiekamp uit de tweede wereldoorlog.
Een bezoek aan Theresienstadt is niet direct een plezier-uitje, maar wel buitengewoon indrukwekkend en aangrijpend. Echt, zulke dingen moet je eigenlijk ook een keer zien (als je de mogelijkheid ertoe hebt).

Alvast maar heel erg veel plezier gewenst!

Mocht je tips nodig hebben omdat het misschien niet georganiseerd is: stuur me een pb-tje, mijn vader heeft namelijk jaren schoolklassen heel wat van Tsjechie laten zien (en is er zelf heel veel geweest)!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-04 21:22

Bedankt voor het aanbod, maar het is een georganiseerde reis. Als het goed is krijgen we dus alle mooie plekjes te zien Knipoog
Ik zal straks de reisbeschrijving nog eens nalezen.....