vandaag hoor ik of mijn sollicitatie een succes is

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

vandaag hoor ik of mijn sollicitatie een succes is

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 14:37

maar heb er een hard hoofd in Frusty .
Iedere x krijg ik hetzelfde te horen: teveel banen binnen een korte tijd. Maar ja waarom nodigen ze mij dan wel uit (het hoe en waarom van de banen staat in mijn c.v. vermeld) Verward als ze dat niet vertrouwen?
Maar ja de moed niet verliezen denk ik.....


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 14:55

Dank jullie voor het duimen.
Ze zouden vandaag bellen of ik voor een 2e gesprek in aanmerking zou komen. Als ze niet bellen dan word het niets zeiden ze. Tegenwoordig gaat het al zo dat als je het niet geworden ben ze ja niet eens afbellen/ schrijven want dat kost ze teveel tijd. Dat geven ze dan nog toe ook. maar ja als ze niet bellen bel ik alsnog dan wil ik het hoe en waarom horen. Solliciteer sowiezo al ruim onder mijn kunnen dus als ze mij afwijzen weet ik alweer waarom. Bij het gesprek deden ze alweer moeilijk over de verschillende banendie ik gehad heb.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 19:13

Heb dus niets gehoord en geen bericht was dus slecht bericht Boos! Verdrietig

margav: dat zeiden ze idd tijdens het gesprek ook dat ze bang waren dat ik snel uitdaging zou verliezen. nee dat liegen lukt mij niet echt op mijn c.v. er vallen niet echt gaten tussen.

Bij baan nr. 1 werd mijn jaarcontract niet verlengd wegens reorganistatie (was niet genoeg werk). Verdrietig

Bij baan nr. 2 ben ik aangenomen en zou ik dezelfde werkzaamheden krijgen te doen als bij baan nr. 1 maar mocht uiteindlijk alleen de telefoon aannemen en doorverbinden. Heb meerder malen een gesprek gehad met werkgevers en na een paar maanden kwam eruit dat ook zei gingen reorganiseren en de functie niet zou veranderen . Ben zelf weggegaan voor mijn eigen gezondheid want de sfeer was er ook niet om te harden.

Baan nr. 3 weer reorganiseren en ja hoor last in first out.....

Baan nr. 4 (mijn huidige baan) ik dacht laat ik het eens in een andere branche proberen. fout vanaf juli al vanaf 10.00 uur niets te doen. moet nog tot 1 mei maar omdat ik gezegd had dat ik aan t solliciteren ging (dacht aardig te wezen voor hun) hebben ze maar alvast een part-timer aangenomen per 1 februari!! Als ik niet zelf had gezegt dat ik ging solliciteren dan was ik sowieso per 1 mei weg.

ik heb stukjes uit mijn c.v. geknipt om het verloop te laten zien:


mei 2003- heden administratief medewerkster, Nedamfafinans te .......

januari 2003- mei 2003 assistent orderbegeleider, Drukkerij Twigt te ..........

juli 2002-januari 2003 administratief medewerkster, Snel Advertising te .....


augustus 2001-juni 2002 telefoniste/receptioniste/administratief medewerkster, Stibbe Reclame- Vormgeving te ........


Iedere keer toen ik van baan heb moeten veranderen ben ik qua niveau van werkzaamheden gezakt en ook qua salaris.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 19:55

Ik hoop maar dat ze zich bedenken en mij toch uitnodigen voor een 2e gesprek Scheve mond . 1 februari komt die vrouw werken die mij partime gaat vervangen en ik heb nog geen andere baan. Heb het daar al zo slecht omdat ik al vanaf juli vanaf 10.00 uur niets te doen heb tot 16.30 uur daar word je echt depri van Verdrietig . na 1 feb. zal die ergernis alleen maar erger worden.

Ik ben sinds eind november 3 x uitgenodigd voor een gesprek en e.e.a. uitgelegd en nog hebben ze geen vertrouwen erin. Bij de gesprekken kon ik dat ook wel een beetje opmaken. Ben bang dat ik zo thuis kom te zitten want zo krijg ik nooit een kans op een (vaste) baan. En zonder Geld, geld!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 20:37

Vippie: gelukkig dat hij toch meevalt Lachen . De bedrijven waar ik gesolliciteert heb hebben mij zo de grond in geboord met hun opmerkeingen. ben jij ook werkzoekende of heb je werk?
Ja ik sta wel ingeschreven bij een bureau. Ik hoor af en toe wat als ze een baan voor mij hebben maar iedere keer komen ze met banen te ver weg of banen die totaal niet aansluiten bij mijn c.v. Ook komen ze met banen waar je veel telefonisch moet afhandelen (debiteurenbeheer) en dat is niet mijn sterktse kant zeggen mijn (vorige) werkgevers. Heb een monotome stem. Dus begin ik er maar niet aan want anders word het teleurstelling nr. 5. De andere bureau's wilden mij niet inschrijven ze hadden geen banen voor mij.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 20:39

cwi wil alleen mensen inschrijven die zich in een uitkeringssituatie bevinden. de vorige x dat mijn baan ging vervallen wilden ze mij niet inschrijven ik had te hoge opleiding en moest maar zelf zoeken. of eventueel terugkomen als het echt niet lukte....


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 20:49

sinds dat bij ons het arbeidsbureau cwi geworden is zijn ze niet zo happig meer op inschrijven. ben er 2 x geweest en beide keren vertelden ze mij dat ik zelf maar moest zoeken. dit is wel weer 2 banen geleden dus misschien nu ook weer achterhaald.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-04 09:27

dank je ik ga mij op het leesvoer storten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, Danseresje, Fayyah19, Jacquelinee_, Jaydee_WP, JudithGigi, LiannePuthzy en 171 bezoekers