Wedstrijd: Crea bedrijfsnaam voor mij :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 21:37

Ok, begint er op te lijken dat ik dus toch maar een bedrijfje op moet starten o.a. om Bokt te kunnen financieren. Probleem is alleen dat ik dan een bedrijfsnaam nodig schijn te hebben en dat ik niet zo heel erg crea (maar wel veeleisend) ben Haha!

Heb als pointwood.nl geregistreerd (woon in Stiphout, vandaag Haha!) maar of dat nou een leuke naam is voor een IT achtig iets? Nah..

Naam moet dus voor mij zijn, bedrijfje wordt gebruikt voor sponsoring bokt maar waarschijnlijk vooral voor wat freelance werk van mij. Hierbij gaat het dus voornamelijk om het bouwen van dynamische/interactieve/whatever websites en systemen.

Ik wil sowieso niets waar mijn naam in verwerkt is (BartVB BV zou anders wel weer grappig zijn maar een BV is nogal overkill *LOL*, verder liefst iets buitenlandstaligs, geen ingewikkelde afkorting en ook niks al te langs (maximaal, eeh 12 letters ofzoiets?). Voorbeelden van namen die wel fun zijn; webmagix, Mediamonks, dat soort spul dus.

Andere belangrijke voorwaarde is dat de bijbehorende domainname nog vrij is, dat kan je hier ff checken:

<FORM METHOD="post" ACTION="http://www.domain-registry.nl/bestaat.lp">
<INPUT TYPE="hidden" NAME="uitgebreid" VALUE="1" CHECKED>  Domein: <INPUT NAME="domein" VALUE="bartsbedrijf.nl"> <INPUT TYPE="image" NAME="zoek" SRC="http://www.domain-registry.nl/scrimg/hbutton/_TZoek.gif" BORDER="0">
</form>

Omdat het een wedstrijd is staat er ook iets tegenover, op zich valt er wel over de prijs te onderhandelen maar voorlopig voorstel is een gratis Bokt cap? De prijs is dus voor de persoon die als eerste de naam post die ik uiteindelijk ga gebruiken Haha!

Succes Haha!

_________________
"It never hurts to help" -- Eek the Cat Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-11-16 20:37 ]</font>


BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-11-01 21:44

Oh ja, als je een naam bedenkt zet er dan ook ff bij waar het voor staat Haha! Feronza.nl zegt me niet echt veel Lachen


BTW dus NIETS met m'n naam erin verwerkt Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 12:31

Oh ja, en liefst ook iets zonder Bokt erin Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 14:43

Zitten een paar leuke tussen Sjimmy, nadeel is dat alleen netidea.nl vrij is Haha!

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-01 22:12

haha, cool!
Zitten echt leuke dingen bij! Thanks Haha!

Keep 'em coming ;D

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Athelas, Char_elle, Daninietje, GoogleAdsense, luxx, ManonGrr, MarliesSam, Sandyislief, vaxie, Vecar, VinandoW, xhanneadje, xSimonee, YandexBot en 216 bezoekers