Probleem met hond.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:24

cloris schreef:
Ook niet straffen als je er wel letterlijk naast staat, dat heeft geen zin pups zijn babys.... daar worden ze alleen maar angstig van. Knipoog


Ben ik het niet mee eens... Zet maar een stem op en maak maar duidelijk dat dat niet de bedoeling is. Anders blijven ze het doen.

Verder, 4 keer per dag is VEEL TE WEINIG! Het is een pup van nog maar 14 weken, die hoor je elke 2 tot 3 uur mee naar buiten te nemen. Als je dat doet, weet ze straks niet beter dan dat ze alles buiten doet en heb je dat probleem ook al een deel opgelost!

Heel veel succes ermee!

Oh ja, blijf positief naar haar toe als ze buiten WEL wat doet.



Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 12:47

Mijn zwager heeft een jonge Jack Russel. Die is nu 8 maanden en doet nog alles in huis. Buiten wordt hij echt wel beloond na het doen van zijn behoefte, maar binnen dus nooit erop aangesproken. Dit verschilt natuurlijk per hond. Deze hond maakt er misbruik van en vind het wel handig zo.
Je moet dus maar net uitvogelen wat werkt op je hond. Mijn hond moet ik af en toe eens goed aanspreken anders zet hij de tent hier op de kop. Haha!

Is per hond verschillend lijkt me, die van mijn zwager is bijvoorbeeld vrijwel nooit ergens van onder de indruk, jat alles van tafel enz. Die zou ik echt eens flink aanspreken...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7ofhearts, Bloesem21, Christel1, ComscoreBot, dollyspikkel, Eefje_Sammy, Eliine, Evito_06, Frieke31, IzAw, Kabayo, kimberly1995, Marcella, Natasjaa, Nickolay, Niicolee_, ontherun, SemrushBot, Silenna, Tazzey, vierhoef, YandexBot en 189 bezoekers