EIndelijk weer thuis! Bedankt lieve Bokkers!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

EIndelijk weer thuis! Bedankt lieve Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 09:47

Ik wilde jullie toch even laten weten dat ik inmiddels weer thuis ben.
Na 2 zware weken mocht ik eindelijk Vrijdag met een grote smile op m'n gezicht t ziekenhuis verlaten.

Voor ons kwam mijn opname niet echt als een hele verassing maar de tijdsduur zeker wel.
Donderdagavond naar de EHBO gereden met m'n zus (man moest werken) daar dachten ze aan een infectie en dus prednison en Doxicicline mee gekregen.
Ze namen niet de moeite even m'n Saturatie o.i.d te meten.
Vrijdag avond en nacht werdt de benauwdheid alleen maar erger, zo erg zelfs dat praten eigenlijk onmogelijk werdt.
Vrijdag ochtend langs m'n huisarts gereden zoals me verteld was te doen wanneer ik t idee had dat t niet meer ging.
Daar binnen gekomen bleek hij behoorlijke haast te hebben, nam niet eens de tijd even te luisteren en stuurde me naar huis met... ja ja Kalmeringsmiddelen, ik zou hyperventileren.

SSavond's bij mijn schoonouders ging t mis.
Praten was eigenlijk onmogelijk en ik deed m'n best rustig te ademen.
Wat natuurlijk wanneer je t idee hebt geen lucht meer te krijgen erg moeilijk wordt.
Mijn schoonvader zou me die dag behandelen en stelde voor dat meteen te doen.
Ik wilde nog opstaan, t werdt zwart voor m'n ogen, kon nog net Ohoh zeggen en daar lag ik.

Ambulance werdt gebelt en daar in de ambulance bleek mijn saturatie nog maar 92 % te wezen.
Tijd dus voor een beetje zuurstof.
Vanaf dat moment tot aan de vrijdag erna heb ik aan de zuurstof gelegen.

De rest van m'n verhalen staan allemaal op m'n site, maar wilde het jullie toch even laten weten.

Allemaal nog bedankt voor de super lieve kaartjes en berichtjes in m'n gastenboek!!!
Heeft me heel erg goed gedaan!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten



Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-01-04 09:52

Ik ga zo bellen voor een afspraak met m'n huisarts.
Ga hem zo ie zo mijn resultaten van m'n longfunctietest voor zijn neus leggen. Hierop is heel duidelijk te zien dat ik gewoon geen lucht meer kreeg.
Ga hem om een verklaring hiervoor vragen.. Hoop iig dat ik dan in t vervolg wat serieuzer genomen wordt.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, carola, ComscoreBot, Dana02, DenieesB, Dominique_96, Elastiek, estell__, Everest, Glenda, Laurahh, LisanneMans, LouLi, Polarize, sariba, Thats_Me, Tientjeblij, vikawiek, warvel en 68 bezoekers