Vrouwen met een 'mannenberoep' ..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 09:20

Ik ben 5 jaar soldaat infanterist geweest bij de Knatres....... als enige vrouw tussen 200 mannen.......... geweldige tijd geweest. Heb nooit ondergedaan voor de kerels, maar ik ben wel van mening dat wij vrouwen toch een stukje tekort komen in dat soort functies. Hoe je het ook wend of keert, ik heb gewoon minder lichamelijke kracht als een vent, nou maakt mijn karakter een hoop goed en kom ik er daardoor toch wel maar toen ik dus merkte dat ik minder mee kon komen omdat ik gewoonweg ouder werd ben ik gestopt, ik wilde weggaan met het respect dat ik verdiend had, en dat heb ik ook gekregen


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 11:06

Keik (bb) dat bedoel ik Ilindra! Tijdens onderdelen eindigde ik altijd net iets voor de middenmoot....... was een van de betere schutters met mn FAL...... Toen ik merkte dat ik iets na de middenmoot begon te eindigen ben ik gestopt.... omdat de prestatie van het team ook afhangt van mijn prestatie

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 11:42

Het is ook idd zo dat ook de handwapens afgesteld zijn op de man.... De wapens zijn idd vaak te groot voor de dameshandjes. Als ik mijn duim om de kolf had en mijn vinger on the trigger dan was mijn hand helemaal gestrekt en moest bij wijze van spreken met mn nagel de trekker overhalen Haha!, De Walher is ook zo een echt mannenwapen. Ik heb er wel eens mee geschoten op de schietclub.. maar ook een grote terugslag, vond ik. Ik vind pistoolschieten toch moeilijker dan geweerschieten

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 08:25

ik had ook een beetje dat ik dacht dat ik een halve man zou moeten zijn toen ik dat stukje las

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 20:30

een postbodin

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:14

Nou mist, er zijn natuurlijk, buiten de lijfelijke verschillen, een hoop verschillen tussen mannen en vrouwen en dan vooral hun denkwijze........ Dat is gewoon zo, niks aan te veranderen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:38

Ik denk dat je het iets anders moet ziet Mist......... Ik ben het zeker met je eens dat vrouwen, met uitzondering van lijflijk zware beroepen, op geen enkele manier onder hoeven doen aan mannen. Sterker nog Vrouwen zijn 100 x beter dan mannen, zeker vrouwen met een carriere EN kinderen! Ik ken geen enkele man die naast een drukke baan ook nog eens het huishouden en de kinderen kan runnen, dan moet je organisatorisch zo goed zijn, emotioneel zo sterk in je schoenen staan en ongelooflijk oplossingsgericht zijn............ Een man zou dat nooit kunnen (uitzonderingen natuurlijk daargelaten)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 21:48

tja nu ik het teruglees weet ik het eigenlijk niet Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie