Ik ga naar *Florida*!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Ik ga naar *Florida*!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 20:28

Me vriend en ik hebben vandaag geboekt voor 2 1/2 week Florida (USA).
We gaan op 28 april.
We gaan eerst een rondreis maken door florida naar al die parken en sea world en de keys ergens beneden daarzo. En daarna nog een paar dagen chillen in miami!
ECHT ZO VETTE ZIN IN!!!

Iemand ooit geweest? vertel vertel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:30

Ik ben er geweest! Wij hadden een huis in Orlando vlakbij al die attractieparken en om de hoek bij Bush Gardens.

Het was heel erg leuk daar! Ik heb echt genoten!! Ik kan wel wat foto's laten zien als je wilt. Ik zet ze alleen liever niet hier openbaar neer als je het niet erg vind...

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 20:32

wooow wat gaaaf!!!! k wil wel mee Tong uitsteken

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-04 20:36

Sorane schreef:
Ik ben er geweest! Wij hadden een huis in Orlando vlakbij al die attractieparken en om de hoek bij Bush Gardens.

Het was heel erg leuk daar! Ik heb echt genoten!! Ik kan wel wat foto's laten zien als je wilt. Ik zet ze alleen liever niet hier openbaar neer als je het niet erg vind...



Hoi!

Wat stoer dat je daar bent geweest!!!
Ik wil heel graag foto's zien misschien dat dat via de mail kan? Bloos Schijnheilig
Ik heb 2 of 3 dagen geloof ik om die atractie parken te bezoeken (volgens mij best wel weinig maar ja) naar welke van die (4 geloof ik) zou je naar toe gaan als je mij was?

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:08

Ik ben in 98 geweest, en ik kijk er echt met heel veel plezier op terug.
Ik wil ook nog een keertje terug en dan wat langer, lekker een weekje luieren op Key West.


Things to do:

Seaworld
Universal studio's
Disneland(zelf niet gedaan omdat het erg veel lijkt op eurodisney)
Epcot centre!!!
Kennedy space center!!!
Tripje over de everglades met een waterboot!!!!
De key's echt geweldig mooi, bezoek op Key west het Hemingway huis, open heel veel katten.

Daytona beach schijnt ook gaaf te wezen, daar rijden de auto's over het strand Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:28

ZeFaNa"]
[quote="Sorane schreef:
Ik ben er geweest! Wij hadden een huis in Orlando vlakbij al die attractieparken en om de hoek bij Bush Gardens.

Het was heel erg leuk daar! Ik heb echt genoten!! Ik kan wel wat foto's laten zien als je wilt. Ik zet ze alleen liever niet hier openbaar neer als je het niet erg vind...



Hoi!

Wat stoer dat je daar bent geweest!!!
Ik wil heel graag foto's zien misschien dat dat via de mail kan? Bloos Schijnheilig
Ik heb 2 of 3 dagen geloof ik om die atractie parken te bezoeken (volgens mij best wel weinig maar ja) naar welke van die (4 geloof ik) zou je naar toe gaan als je mij was?
[/quote]

Ik zal ze even halen bij mijn zusje en dan scan ik even wat mooie in.
3 dagen is heel erg weinig om parken te bekijken. Voor alleen al Disneyland heb je 3 dagen nodig. Het is overigens niet waar dat het heel erg op Euro Disney lijkt! Er zijn wat dingetjes die ervan zijn afgeleid, maar het komt niet close met Parijs.

Ik zou als ik jou was zeer zeker naar Disneyland gaan. Seaworld is ook heel erg gaaf!! De studio's is een hele ervaring op zich.
Die drie zou ik zeer zeker eens bezoeken.
Je kunt ook nog naar Cape Canaveral gaan. Dat is prachtig hoor!!!

Het is eigenlijk allemaal mooi!

Wat ook de moeite waard is, is een klein stadje net even buiten Orlando. Ik weet niet meer exact hoe het heet. Het is een soort van winkelstadje met ook een stuntpark erbij. Het zit naast het Football stadion.

Als je vragen hebt, mail of PB me maar.

Citaat:
Daytona beach schijnt ook gaaf te wezen, daar rijden de auto's over het strand

Daytona IS heel erg gaaf! Net als Miami beach!! Ook een aanrader

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 21:49

nog een kofferdrager nodig????? Huilen

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 22:46

Hee, ik ben daar 3 jaar geleden geweest. Persoonlijk vond ik Key West het allerleukst. Volgens mij had ik trouwens dezelfde reis. (aankomst en vertrek vanuit Miami, dan daytona, St. Augustine, orlando, fort meijers, key west, miami. Kennedy Space centre kun je ook rustig een dag voor uittrekken. In orlando vond ik wat de pretparken betreft Universal studio's het gaafst. Dat huis op de kop is ook wel iets waar je mond van open valt. (ripley's believe it or not) Verderop is ook Race Rock met orginele Big foot + vanalles over allerlei soorten motorsport. Niet vergeten om de tijd te nemen om na het bezoek van een pretpark even langs alle Hardrockcafe's etc. te gaan. Da's een groot feest. In Daytona op het strand rijden kostte geloof ik 5 dollar, is een hele aparte ervaring, ik vond het geweldig. Bij Fort meijers hebben we een poosje een jetski gehuurt (marco island), jet skien met dolfijnen.... Ook heel erg tof. Niet vergeten in de everglades muggespul mee te nemen want die krengen zijn daar megagroot. (overigens zijn kroko's gek op zoet, dus zoete popcorn of marshmellows mee en het is net eendjes voeren.... )

Een aanrader is om zogauw je incheckt in een hotel gelijk de folders mee te nemen en even door te spitten... Zitten heel veel kortingen in en leuke ideeen. (bv. met een limo opgehaald worden en gaan eten, Limo koste 1 dollar.... )

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:19

Ik ben er ook geweest, een keer met de kerst (2 weken kerst vieren in een jurkje, heel vaag...Haha!) en ik heb een maand bij mijn tante gewoond in Miami. Heb daar ook op een ranch geholpen met kinderkampen. Verder zijn we ook uiteraard op de Keys geweest, geweldig! Ga eens tarpons voeren (lachen, hele grote vissen), lekker luieren op de mooie prive-stranden van de hotels op Key West, lekker rondscooteren daar er is genoeg te doen!

Inderdaad moet je ook met zo'n airboat door de evergaldes! En niet schrikken als er een croc even aanmeert bij de boot, dat is doodnormaal! Haha! Ook niet schrikken als de bij hoge snelheid opeens het roer totaal omtrekken, vinden ze leuk! *LOL*
In Orlando ben ik ook geweest bij de Universal Studio's, Kennedy Spacecenter en bij Epcot (van Disney). Allemaal geweldig! Mocht je nog meer tips of wat dan ook willen, pb me maar!

Veel plezier alvast!

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:29

Ben er ook geweest.
Orlando om precies te zijn.
Heb veel gezien en gedaan en het is een prachtige herinnering.
Lekker warm Haha!

Ben ook in Texas geweest.
Del Rio om precies te zijn en daar heb ik op een ranch geholpen.
Ook erg warm Haha!

Veel plezier en geniet er van OK dan!

Yessy

Berichten: 23022
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:29

gaaaf!!! maar jullie zitten wel precies in het hoogseizoen, of is dat in januari?
ik ben er 4 jaar geleden geweest, voor 4 weken waarvan 2 weken florida en deze zomer 5 weken ruim waarvan bijna 2 florida, het is zooo gaaf daar Lachen
als je een aantal dagen pas hebt van disney is naast de 4 parken vooral het zwembad lagune nogwat echt gaaf, dat is een golfslagbad met golven van ruim 5 meter hoog!! (denk aan: zuigt een minuut lang water op, doet boem, alle mensen aaaaaah, zupergrote golf op je af die je 20 meter meesleurt, 1 minuut terugzwemmen en dan weer opnieuw Haha!)

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 23:33

@smousje schreef:
Lekker warm Haha!


Haha, dat klopt. Ik was er in de zomer, knoertewarm! De eerste dag zweette ik me de pleures en het werd steeds minder, na 2 tot 3 dagen ben je totaal gewend... Na een maand daar te hebben gezeten, kom je terug in Nederland. Hier is het dan 28 graden, ik liep werkelijk met 2 dikke truien aan de eerste week, oh, wat koud... Nagelbijten / Gniffelen

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 00:14

Ik heb er voor werk/pleasure een maand gezeten. Eerst 1 week bij vrienden in Miami, toen 2 weken naar Orlando en daarna weer terug naar Miami. Disneyworld is niet te vergelijken met Disneyland Parijs. DW is geweldig! Miami is ook leuk. Ik vond vooral de lekkere muziek en het dansen leuk! De club van Gloria Estevan is een aanrader. Lekker eten (lunch en dinner) en 's avonds lekker dansen.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 14:43

Ikzelf vond (in Florida) Sea World het allermooist! Dat was voor mij toch wel het leukste pretpark, die orca's zijn echt formidabel!
En verder is gewoon heel America geweldig!!!

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 17:33

De snelwegen zijn ook al een atractie opzich, de ene ferrari na de andere passeert je Haha! Haha!

Mmmm tegen ons werd gezegd dat Disney daar veel op eurodisney leek, vandaar dat we toen naar universal zijn gegaan.

Dus het s toch anders.... WIE GAAT ER MEE Tong uitsteken Tong uitsteken

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-04 18:01

ZeFaNa schreef:
Me vriend en ik hebben vandaag geboekt voor 2 1/2 week Florida (USA).
We gaan op 28 april.
We gaan eerst een rondreis maken door florida naar al die parken en sea world en de keys ergens beneden daarzo. En daarna nog een paar dagen chillen in miami!
ECHT ZO VETTE ZIN IN!!!

Iemand ooit geweest? vertel vertel!!

JAAH ikkke.....
Wij hadden een hotel in orlando.
We zijn er maar een weekje geweest. (veel te kort eigenlijk)
We zijn naar de disney attractie parken geweest, naar cennedy's space center en naar sea world Het was echt helemaal te gek. OK dan!