Sponsorrit voor de Kankerbestrijding

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 21:42

ik wil wel meedoen... het is niet zo ver van mijn stal... en als je vragen hebt aan enduranceruiters... in de huiskamer is een heel endurance toppic. genaamd endurance wie heeft ervaring? en ik wil in aprik endurance wedstrijden gaan rijden dus mischien kan ik ook wel vragen beantwoorden. enne mischien kan ik nog wel meer mensen vragen die meedoen. het word een keer in het weekend georganiseerd neem ik aan?

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!



Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-04 19:35

he vergeet mij niet... ik ben enthousiast.......

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-04 22:35

wat gaaf zeg... ik ben ook bezig om mensen van mijn stal te charteren (schrijf je dat zo) ik vind het echt heel lleuk om te doen. zeker voor zo'n goed doel!

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 22:27

en weet je toevallig al iets over een datum??? en dag... als het op zaterdag is moet ik namelijk vrij nemen... en mijn vriendje ook.... dus moeten we dat wel een beetje op tijd regelen...
is er ook een mogelijkheid dat er mensen met karretjes mee kunnen rijden?

Gracia & Zizora
Een tuigpaard is goud waard!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Afanaisa91, Amazonbot, Ashleytjuhh, fleurtjeuh, fotolijstje, GoogleAdsense, haffiefreak, karlli, KikiCelinevs, LilChar, Marloes_92, mylittlejoy, sasja0705, Suusw, Swift, teunis001, Webding, xAlice, YandexBot en 178 bezoekers