alleen reizen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 21:32

Ik heb ook al alleen rondgetrokken, maar dan enkel in Europa. Meestal in combinatie met een werkkamp (www. jeugwerknet.be/via) met een internationale groep vrijwilligers. Dus wel nooit zo lang als jij van plan bent. Het heeft z'n voordelen en z'n nadelen. Nu zou ik het niet meer zo snel doen, omdat er in mijn geval nu wel een vriendje is dat ik al mis als we één dag uit elkaar zijn Lovers Maar het is idd zo dat je gemakkelijk contacten kan leggen met andere reizigers. Zeker als je een bestemming uitkiest die populair is bij backpackers, maarja, als er een route is die je gewoon maar hoeft te volgen, iedereen die dezelfde kant op gaat, da's direct al een pak minder avontuurlijk Knipoog

Een kennis is een jaar alleen naar Australië geweest, en een andere kennis is via Turkije enz onderweg naar Nepal, alles over de grond (dus niet met vliegtuig). En mijn nonkel heeft de hele wereld al alleen gezien, maarja, da's wel een grote struise man.

Afin, als je 't kan doen (ook financieel enz), zeker doen! Ik hoop over een paar jaar een tijdje loopbaanonderbreking te kunnen nemen om samen met mijn vriend de wijde wereld in te kunnen trekken Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, Es_ther, Facebook, flooooo, GoogleAdsense, Jara, Lian, Lotusje555, lynn_Joy, paljaslaura, Peerke_, pluklief, Riviera87, rocky_1995, Temeraire, Xanthippe, xKatinkii en 216 bezoekers