diefstal pre-paid tegoed

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 14:43

Wat een rotstreek zeg.
Volgens mij blijft je beltegoed alleen geldig bij Orange.

Mijn vader had trouwens ook zoiets raars. Hij had een telefoontje met pre-paid simkaart gekocht bij KPN, maar hij is niet zo handig met die dingen. Ruim een jaar later vroeg hij mij of ik het nou eens uit wilde leggen. Ik had hetzelfde toestel, dus een fluitje van een cent dacht ik. Niet dus, bleek na een hele tijd tobben dat je je simkaart binnen een jaar moet installeren, ander vervalt je nummer. Ik vond het zo'n naaistreek, die waarschuwing stond ook nergens.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:02

DeesDeBest"]
[quote="Tessebes schreef:
Mijn vader had trouwens ook zoiets raars. Hij had een telefoontje met pre-paid simkaart gekocht bij KPN, maar hij is niet zo handig met die dingen. Ruim een jaar later vroeg hij mij of ik het nou eens uit wilde leggen. Ik had hetzelfde toestel, dus een fluitje van een cent dacht ik. Niet dus, bleek na een hele tijd tobben dat je je simkaart binnen een jaar moet installeren, ander vervalt je nummer. Ik vond het zo'n naaistreek, die waarschuwing stond ook nergens.


Een jaar nadat je een telefoon koopt, dat ding pas activeren? Scheve mond Sorry, maar hier kan ik me nog wel ergens voorstellen dat ie dan vervalt. En ik denk dat die waarschuwing ergens in de handleiding stond.
[/quote]

Die waarschuwing stond nergens, dat zei ik toch al. Ik moest naar de KPN bellen om te vragen waarom dat nummer het niet deed. Waarom zou je niet een jaar later pas je telefoonnummer activeren? Dat moet je toch helemaal zelf weten?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-04 18:28

DeesDeBest schreef:
Tuurlijk je mag 't zelf weten, maar ik vind 't een beetje laat. En ben ook niet verbaasd dat ie gedeactiveerd was. Als die waarschuwing écht nergens stond, is dat raar. Hebben ze 't ook niet in de winkel gezegd?


Nee niks, ze gaan er blijkbaar vanuit dat iedereen hem gelijk activeert. Het nummer was niet gedeactiveerd, want het is nooit geactiveerd geweest.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, afkepieteke, Anoukjuuuhh, Babsiej, ComscoreBot, haffiefreak, JustMyZtje, katinker, majemalo, Rijsa, Roosch, RoronaZorro, roucha1, XXInKA, Yipee en 52 bezoekers