Ik heb zometeen tentamen en ga het vern*ken...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Ik heb zometeen tentamen en ga het vern*ken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 14:56

Echt, het wordt straks een grote ramp. Om 3 uur moet ik aan de bak en het gaat sowieso helemaal de mist in. En ik baal er onwijs van, want ik heb echt heel veel tijd in dit vak gestoken! Alleen leren voor mijn tentamen wilde gewoon echt niet! Ik kon me er echt absoluut niet toe zetten en nu baal ik echt enorm van mezelf.
Ok, volgende blok ga ik sowieso een A-student zijn en gewoon al mijn punten halen! Dat is dan bij deze mijn goede voornemen, had er verder toch geen. OK dan!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 14:59

Join the club...

Heb gisteren het eerste deel achter de rug (schriftelijk) (geen idee of het goed of slecht was trouwens, was een grote oefening ivm personenbelasting en ik heb ze opgelost... maar kan absoluut niet zeggen hoe het gegaan is)...
En morgen het tweede deel van dat vak, mondeling...

Probleem is, ik heb het gevoel dat ik het ken, en ik kan het ook echt wel uitleggen, maar eens ik op dat mondeling zit is het om zeep :'(

Maar succes met het tentamen, en je gaat het niet verneuken, het gaat je lukken... En anders succes met het goede voornemen Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 15:03

Ik ben al vanaf maandag met niets anders bezig dan studie ontwijkend gedrag. Ik heb een hekel aan huisbeurten, maar heb gisteren bijvoorbeeld de hele keuken gesopt en ik had die beurt niet eens!
Bovendien helpt zo'n nieuwe computer met internet en Kolonisten van Catan op cd-rom ook niet echt...
Naja, ik ga nu maar richting de faculteit en ben benieuwd. Hopen dat ik opeens geniaal ben of alles goed gok. Misschien moet ik toch ook maar eens leren te spieken (deed dat vroeger nooit op de middelbare school)

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:04

Je gaat hem gewoon halen joh OK dan!

Ik heb vandaag natuurkunde gehad en dat ging best goed en hoorde vandaag dat ik statistiek ook gehaald heb Rock-on, dudes!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:04

Dorée schreef:
Ik ben al vanaf maandag met niets anders bezig dan studie ontwijkend gedrag. Ik heb een hekel aan huisbeurten, maar heb gisteren bijvoorbeeld de hele keuken gesopt en ik had die beurt niet eens!


Hahaha dat klinkt erg bekend Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:06

hup gewoon je best doen en gewoon een beetje proberen te improviseren Slim
Ik heb zo trouwens een sollicitatiegesprek om 3 uur ik duim voor jou duim je ook voor mij dan? Nagelbijten / Gniffelen

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:11

Lijkt me beter als wij voor jullie allebei gaan duimen, kunnen jullie je bezig houden met je tentamen/sollicitatiegesprek Haha!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 15:12


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 16:14

Ken dat studie-ontwijkend gedrag Haha!
Ineens lijkt opruimen zo aanlokkelijk... als het maar alles behalve studeren is...
Gelukkig kan ik mezelf nog goed motiveren en heb ik wel degelijk hard gestudeerd... maar toch...
Rot-examens Boos!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 19:18

Nou, heb het gehad. Het ging niet zo slecht als ik verwachtte maar toch wel slecht. Bij sommige vragen had ik echt zoiets van 'hebben we dat behandeld???' Maar had het wel een stuk moeilijker verwacht! Dus dat viel mee. Heb as maandag nog een interview (soort mondeling) waarin ik 15 min lang vragen moet beantwoorden en iets moet vertellen over 3 versch onderwerpen die me interesseren. Kan het wel over muziek en paarden ofzo houden, maar daar heb ik niet echt een mening over, behalve dat ik het leuk vind. Ideeen??? Dat is ook 40% va mijn eindcijfer dus als ik dat nou geniaal doe... Laten we het hopen!