NHTV

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 22:19

Wie heeft er een beetje veel info over NHTV (school in Breda)voor toerisme enzo Haha!
Wie zit er op het NHTV Party!! ?
Unique

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 00:04

Een goede vriendin van mij heeft die opleiding gedaan, gewoon de 4-jarige HBO. Al zou ik echt niet weten welke richting... Ze werkt nu alweer een paar jaar bij een grote touroperator, heeft binnen dat bedrijf al verschillende functies gehad. Zij is wel positief over de opleiding.

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 00:15

Mijn broer werkt daar, hij maakt de roosters. Dus mocht je daar heen gaan en een beroerd rooster hebben, dan weet je bij wie je moet zijn Schijnheilig

Verder kan ik je helaas weinig over deze school vertellen, bekijk de site eens (http://www.nthv.nl, misschien kun je daar nog wat vinden!

Suzan

Berichten: 1583
Geregistreerd: 23-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 00:30

Ik heb zelf een andere toeristische opleding gedaan. Kort HBO, 2 jaar op het TIO college. Bij het NHTV is er ook de mogelijkheid om kort HBO te doen en natuurlijk de 4 jarige. Een vriendin van me doet NHTV, zij vindt het erg leuk, maar dat is meer omdat haar het studenten leven in Breda erg goed bevalt. NHTV is theoretischer als bijv. het TIO college. Wat wil jij met je opleiding gaan doen? Dat is belangrijk om je dat eerst af te vragen.

O ja, voor het grote geld hoef je trouwens NIET in het toerisme te werken.

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 10:42

Mijn broer zit er, hij doet internationaal management en vindt her erg leuk. Wat wilje weten?

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 22:00

Ik weet het nog niet zeker of ik het NHTV ga doen, maar ik wou gewoon effe weten wat jullie ervan vonden? Haha! Als ik het NHTV ga doen dan moet ik op kamers en ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is! want dan kan ik dus niet meer rijden Verdrietig
Het TIO lijkt me ook wel erg leuk maar dat is een particuliere opleiding dusseh ik weet niet of m'n ouders daar wel zo blij mee zijn Scheve mond\
Op de site heb ik gekeken wel een hoop info, ik heb een folder aangevraagd!
Unique