Hallo tegen voeter ik ben er bij!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 08:59

*LOL* Gaaaap Hallo meide het is me dan naar een jaar eindelijk gelukt ik ben op Bokt,, wie had dat ooit gedacht,, ik hoor wijnig op mr ed dus dacht he ik ga de meide maar zoeken want het is een beetje eenzaam, ik denk dat we nu met met kaar op de goede tijd kenne mailen
ik hoor wel wat van jullie,,, nog 5 weken en ik heb me veulen jippy! Kwijl



traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-11-01 21:09

Cool *LOL* bedankt voor het leuke welcom,, ik had gistere pas voor het eerst de internet thuis en ben al twee uur van me account aan het opmaken geweest 51minuten daar van op bokt het is inderdaad verslaavend denk dat ik de 250 uren deal maar moet nemen *LOL*
Lente is wel en truely on the way,, vandaag weer regen Pling maar dat is goed voor me gras staat tot aan me knieen en volgende week moeten we hooien dat is pas een leuk joppie Misselijk Wellington is hier 5 uur rijden met de auto en een vlug 3 uur tripje met de boot van daan en huize de vries is altijd open vraag maar aan karin die is er al geweest!
ga nou de stal maar uit mesten en dan kan ik kijken of jullie vanavonder er zijn het is nou 9:10 smorgens hier en heb drie dagen vakantie YEAH! Knipoog

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-01 09:26

Hey maarten waar blijf je nou ik had je een mailtje gestuurt maar kreeg geen antwoord leef je nog wel?

hoe groot ben je dan als je op een fjord rij,, ben je zoon jockey formaat? *lol*

hoe was je kerst? hier wat het warm hoor en we hebbe ge BBQ'd erg gezellig , tweede kerst dag ook trouwens en een spelletje golf wat ik ook graag doe,, had je nog planne om hier heen te komen ooid?

hey als ik niets van je hoor wens ik je nog wel een gelukig nieuw jaar toe

ik hoop wel wat van je te horen hoor,,,,,

cathy


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Fleur_Laura, OleJon en 56 bezoekers