Donderdag (morgen) 3 uur afrijden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Donderdag (morgen) 3 uur afrijden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 20:37

Ben dan ook supernerveus..Het is echt niet normaal meer, sinds ik het weet(midden december) zit ik al in de stress..
En waarom? Als ik zak doe ik het over een maandje over, ik hoef het niet zelf te betalen, 6 keer examen doen zit bij m'n pakket inbegrepen...

Waarom dan die zenuwen? Ik kan gewoon rijden, maar sinds ik die tussentijdse toets gehad heb ben ik alleen maar nerveuzer, die keer ging het nl ook fout door de zenuwen..

Heb nu pilletjes van de apotheek, hoop dat het helpt..

Wensen jullie me succes?
Denk zelf niet dat ik het ga halen, maar wie weet..
Nog tips?


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 21:58

Ik heb 3 pilletjes op nu.... heb er 6 gekregen, dus 3 voor vandaag en 3 morgen, maar tot nu toe merk ik niks van die pillen Boos!, maar waarschijnlijk heeft het even de tijd nodig...

Relaxed achter het stuur zitten ga ik zoiezo niet.. helaas Boos!

Maar goed, ben al blij als het over is of ik nu zak of slaag!
Die zenuwen zijn 10x niks!

Ben vandaag met m'n moeders auto naar michelle gereden en terug! (met m'n moeder ernaast uiteraard) Best leuk, zo weet ik ook eens hoe het is zonder instructeur naast me!


denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 22:06

Saluut, vond hij dat je perfect had gereden?
Omdat het vaak zo is dat hoe goed je ook gereden hebt ze ALTIJD wel wat te zeggen hebben Tong uitsteken Tenminste dat hoorde ik Tong uitsteken

Was jij erg zenuwachtig?

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 12:56

Bedankt iedereen, helaas helpt het niet om de zenuwen te stoppen..

Heb nu in totaal 5 pilletjes op (sinds gister), maar ik heb niet het idee dat het wat helpt, of ik was misschien anders nóg zenuwachtiger geweest..

Ik blijf maar tegen mezelf zeggen dat het niet erg is om te zakken, dan kan het volgende maand weer, maar op de 1 of andere manier wil het niet tot me doordringen..

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 12:57

lis schreef:
Zet em op!
Als je nou om 4 uur gelijk je papiertje gaat ophalen op het gemeentehuis, kun je om 5 uur in je mini gaan scheuren Haha!



Helaas is m'n Mini afgekeurd eergister, hij moet even gemaakt worden, dan istie weer goed! Lachen Heb al gezegd dat ik geen haast had, gezien ik waarschijnlijk toch niet in 1 keer slaag.. Tong uitsteken

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 13:01

Ja ik heb om kwart voor 2 ongeveer nog een uurtje les, is ook wel nodig, want ik moet nog even alle knoppen leren enzo die ben ik alweer vergeten!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 19:23

Hey ik was nog stervens nerveus helaas, maar opzich ging het allemaal best goed!
Ben helaas wel gezakt, ik had 3 kleine ingrepen, jammer maar helaas, iemand van rechts liet ik niet voorgaan en dan ben je eigenlijk al meteen gezakt, het kwam niet echt door de zenuwen, maar ik begon te twijfelen,..

Verder wou ik ergens een straatje inrijden met een bord: lijnbussen uitgezonderd... ik keek ernaar, maar echt geen erg in gehad.. stom..was er ook nog nooit geweest.

Verder vond hij dat ik het stukken beter deed dan bij m'n tussen tijdse toets dus daar was ik zeker blij mee, alles ging goed vond hij behalve die dingetjes, jammer..

Maar ben als ik eerlijk moet zijn toch best tevreden, nu weet ik dat ik het wel kan, en dat ik het zelfs door de zenuwen best goed doe..
We gingen ook eerst een kwartier gewoon rijden en dat heeft een hoop geholpen, met m'n TTT gingen we meteen straatje keren, fout gestuurd en ik was meteen de weg kwijt..

Nu gingen zelfs m'n bijzondere verrichtingen allebij goed, dus daar ben ik zeer tevreden over, Volgende maand weer!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 20:13

Nou ja te vroeg niet echt, m'n instructeur zegt altijd dat ik MOET slagen als ik rij zoals ik bij hem doe, ik rij dus gewoon goed, maar ja door die stomme twijfelingen van mij (heb ik in het dagelijkse leven ook verschrikkelijk, ik twijfel al bij dingen als welke kleur brood ik moet nemen)
En dat ik een straatje inwou wat niet mocht dat is gewoon een stomme fout ja, niet opletten.

Maar ik ben eigenlijk heel tevreden, vind het haast niet eens erg dat ik gezakt ben, had altijd mooi geweest, maar ik vond het goed gaan en m'n examinator ook verder.... als je eens wist wat een lijst hij opnoemde bij m'n TTT wat ik allemaal fout deed..

Goed, dat kost me weer 250 euro voor extra lessen Tong uitsteken

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 18:40

Nee volgens mij krijg je geen vrijstellingen dan toch, alleen bij je Tussen tijdse toets kun je vrijstelling krijgen volgens mij.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 18:59

Kijken is het probleem niet, maar het tot me door laten dringen van verkeerstekens eerder... das het enige waar ik echt naartoe moet werken, maar dat lukt me wel, heb nog 4 lessen voor m'n volgende examen dus! Lachen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 19:39

Bedankt Lachen Iedereen bedankt trouwens voor de reacties Lachen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-01-04 20:54

Als het goed is kan ik in een maandje weer op.. zodra ik het geld over heb gemaakt (vandaag) vraagt m'n instructeur m'n exxamen aan, dan kan ik over ong. 4 weken weer Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1810naomi, _chou, _kimm, Amazonbot, amy495, Bengell, BlackClaw, craiester, Eskimo, Facebook, fotolijstje, goldith, Googlebot, Jennifer_S, kimmetje26, Lalladidoo, laurabe, Lotje033, marygoround, nafkedemi, Sodeletuut, spookyskippy, Telpeva, Yom en 215 bezoekers