Ik kan soms echt een dummie zijn! *grinnik*

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Ik kan soms echt een dummie zijn! *grinnik*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 20:43

Soms zou ik echt blond kunnen zijn... Schijnheilig

Krijg vandaag een brief van de Postbank, waarop het saldo staat van een spaarrekening van mij. Was op 31 december 2003 nog exact hetzelfde als 1 januari 2003. Ik snapte er dus niets van hoe dat kon, ik had er toch echt geld vanaf gehaald voor mijn rijbewijs.... Dacht ik... Haha!

Kwam ik er dus achter dat ik een spaarrekening bezat waarvan ik vergeten was dat ik hem had... Met: een paar honderd euro er nog op... Bloos! Kassa!

Nerd Nerd Nerd Ik kan soms echt een dummie zijn.... Nerd Nerd Nerd Maar wel eentje met leuke verrassingen haha.

Pas al een financiele meevaller op het werk *joepie mijn leren laarzen zijn bijna klaar!*, nu een extraatje op een rekening en ook nog een deel van mijn autootje cadeau gehad van pap en mam omdat ik zoveel voor de stal en paarden doe, plus dat ik eindelijk Voice's stalhuur dat ik achterliep betaald heb. Is mijn schuld niet eens zo groot meer. Party!! Jep, leuk dagje vandaag! Plus dat ik iemand gevonden heb die een halfjaar mijn stal huurt als Voice op de wei staat van de zomer. Weer leuk inkomen extra voor pap en mam!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 20:52

Daarom zorg ik altijd maar dat ik rekeningen meteen betaal, ik ken mezelf anders ook Bloos!.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 21:50

Ehm... nou de Oudejaarsloterij heb ik niet gewonnen hoor Tong uitsteken.

Maar ach, af en toe een extraatje is niet mis... Erg welkom is echter een nieuwe baan!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 21:56

Ehm nee helaas niet Tong uitsteken. Zouden ze me geen oprot-premie mee willen geven, aangezien ik zo zeur de laatste tijd? Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-01-04 22:01

Ook mogelijk.... Scheve mond

Maar dan schup ik trug!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-01-04 20:09

Tssssk Syph, niet klagen, we sparen toch samen Tong uitsteken.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Jorissie, lgw en 22 bezoekers