zere nek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 20:00

ow ik moet dit ff zeggen Lips are sealed
Ik heb sinds zondag al last van mijn nek, heb de hele tijd een sjaal om, en smeer er spul op (perskinol), en ibuprofen...Helpt allemaal niets, wordt alleen maar erger Huilen Het is ook maar aan een kant, de rechter om precies te zijn...nou, k ga morgen maar ff de dokter met een bezoek vereren denk ik Verward

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 20:18

ibuprofen is toch een sterkere variatie van paracetamol?

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 20:26

MB, is dat niet het zelfde effect als die perskinol?? Da's een zalf die ook heel warm wordt...

Marije, ik heb geen idee, het is een spierverslapper Verward

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 21:21

Ik wil hier even op reageren. Ik kan erover meepraten want ik heb ook problemen met mijn nek.
Met een rode lamp moet je uitkijken, vooral als je niet weet wat je mankeerd. Als het bv een infectie/ontsteking is dan doe je meer slecht als goed. Over de medicijnen. Ze zijn allebei slecht voor het lijf. Moet je een keuze maken kies dan voor paracetamol. Gebruik je het een paar dagen, zorg er dan voor dat je het op bepaalde tijden inneemt. bv om de 6 uur. Dan bouw je een spiegel op. Bij koorts en pijn werkt het meestal wel. Ibuprofen is heel slecht voor je maag. Je kan deze twee medicijnen niet met elkaar vergelijken. Dit is een pijnstiller en ontstekingsremmer. Daarnaast ontspant het ook de spieren, met alle risico`s van dien.
Ik hoop dat je hier wat aan heb gehad.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 21:34

wow dank je. Ik heb een keertje een whiplash gehad, maar daar is verder niets aan gedaan. Tja, ik had verwacht dat het over zou gaan, maar niet dus Verward

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 21:34

Inderdaad even langs de dokter gaan lijkt m geen slecht plan!
Sterkte!