Woedend geworden op de doktersassistente...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bergje75
Berichten: 392
Geregistreerd: 16-07-01
Woonplaats: noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 09:48

Ja, die assistentes Boos! Boos! Boos! Wij hebben ook zo'n keenau (of hoe je het ook spellen moet..).


Maar, het kan ook anders..laatst was mijn kleine mannetje ziek: koorts en alleen maar spugen. De volgende dag idem. Dokter niet bereikbaar want daar kan je alleen maar terecht tot 12.00 voor een afspraak of het moet gezwinde spoed zijn (maar ja, wat is spoed??). Toen om 17.00 maar de huisartsenpost gebeld....HULDE...ik kon direct terecht. Ze wilden hem zien omdat hij al zo lang gespuugd had en nog steeds 40 koorts had (uitdroging ligt op de loer). Ze hebben hem helemaal binnenstebuiten gekeerd en het bleek een virus te zijn..niets ernstigs gelukkig. Maar ik was wel heel blij dat ze hem wel even goed bekeken hadden!!

Mijn kleine neefje had een tijd geleden ook hoge koorts. De arts kwam gelijk opdraven en het mannetje bleek hersenvliesontsteking te hebben...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: aliida, Amazonbot, Apple, Facebook, fleurtjeuh, Flying_Angel, GrapeshotBot, LWDaisy, Molly1230, Oudje, Schrompeltje, Selina, SemrushBot, singa, soeboenoe, Urona447, Vaiqua en 161 bezoekers