donderdag is de grote dag....... en het ging heel goed (vers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 20:55

dan moet ik naar een speciale tandarts en dan gaan ze wat aan me gebit doen(heel veel gaatjes)
omdat ik tandartsangst heb ga ik naar leeuwarden in het ziekenhuis hebben ze daar een speciale tandarts die met mensen die de tandarts eng vind om kan gaan maja ik zie wel!
wish me luck!
-xxx- marije b

_________________
<<<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
~sira gijsje en norbert are the best~!!!!!!!!!!!!!!!!!!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marije b op 2001-11-14 14:12 ]</font>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marije b op 2001-11-15 15:17 ]</font>

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:00

succes he!! ik weet wel een beetje wat het is, heb eens ongeluk gehad waarbij mijn voortand scheef stond, en die moest rechtgeduwd worden, en dat was niet plezierig!!!!

gr linda Lachen

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-01 21:19

veeeeeel succes!!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-01 21:19

thnx en ja de tandarts is voor mij ook geen pretje ik heb er geen zin in in ieder geval school vin ik al niet leuk ik hoef donderdag maar 3 uurtjes heen dan maar de tandarts vind ik erger dan school haha Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 10:27

Oh sterkte, ik zit met hetzelfde probleem, heb onwijs veel gaatjes en durf nog steeds niet heen om te laten boren Verdrietig

Wordt die tandarts in Leeuwarden ook vergoed door de verzekering? Anders moet ik daar ook maar heen!

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 10:44

Dit doet me denken aan een tv programma waarin een jongen ook niet durfde, hij kon alleen nog maar gemalen voedsel eten.
LAAT HET DUS NIET ZOVER KOMEN!!

Hij werd behandeld door de lachende tandarts Verward
Volgens mij was dat bij super Robert of zo, uiteindelijk vond hij het toch niet zo eng.

Goeie zet Marije, je kunt er beter nu iets aan doen dan het zover laten komen dat er niets meer aan te doen is!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 11:16

hallo Marije.
Ik zit zelf ook bij zo een angsttandarts en ik moet zeggen dat is gewoon perfect. Niet dat ik nu niet meer bang ben(heel stom, maar ik laat me liever piercen, tatooeren enz,dan naar de tandenbeul) maar het scheelt een hoop. Het rare is dat ik al van angst ga huilen in de wachtkamer, terwijl ik hem nog niet eens gezien of gehoord heb. Ik neem tegenwoordig eerst wat resquedruppels in en als ik in de wachtkamer zit(die niet op en normale wachtkamer lijkt) dan krijg ik een verdoving voor de normale verdoving via een watje. Tegenwoordig mag hij voor de controle afspraak gewoon zonder hulpmiddellen kijken in mijn mond. Dus ik ga langzaam aan kleine stukjes vooruit. Geweldig dat dit soort tandartsen bestaan, want anders zouden al mijn tanden er ondertussen wel uitgevallen zijn.
Heel veel sterkte en echt waar, ze zijn niet als de gewone tandartsen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 12:18

suc6, kan ik ookw el hebben, ik moet vanmiddag ook naar de tandarts, blerg

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 14:03

maar dit is eenmalig zeggen ze en dat moet gaan helpen maar dat geloof ik niet maar cody volgens mij als je tandarts echt ziet dat je het supereng vind dat ie je dan doorstuurt het zou eerst een jaar duren maar er was een plekje vrij voor mij cody als je het wil weten bel je tandarts ik weet niet hoe het allemaal was

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 16:08

ik heb laatst op televisie gezien een man die ging al 15 jaar neit meer naar de tandarts en z'n gebit was een en al gaatjes en hij kon niet eens chips etenw ant dat stak en hij at fijngemalen 'babyvoer' dat hebben ze weer herstelt, ik heb zelf nog nooit ene gaatje gehad, blij toe lijkt me nix!

Girlly20
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 16:22

SUCCES alvast!! Ik heb zelf niet zo heel veel problemen met de tandarts, maar toen ik een paar jaar geleden ben behandeld aan mijn verstandskiezen hou ik er ook niet meer van. Ze zijn weggehaald maar gingen onwijs onsteken dus ik heb veeeeeels te vaak in die stoel gezeten. Geen pretje Haha! . Maar wel fijn dat je naar een speciale tandarts gaat, ik weet zeker dat het goed komt!! Laat je even weten hoe het gegaan is?
Good luck

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 17:04

heel veel sterkte!!!!!!!!!

Ik moet maandag naar de kaakchirug. Mijn vertandskiezen worden eruit geropt. Nee, hoor ik zie er helemaal niet tegenaan Haha!.

Kitty met haar enge verhalen hier weer een tijd geleden Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: kimmy op 2001-11-14 16:05 ]</font>

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-01 17:40

Citaat:
Op 2001-11-14 09:44, schreef LUNA:
Dit doet me denken aan een tv programma waarin een jongen ook niet durfde, hij kon alleen nog maar gemalen voedsel eten.
LAAT HET DUS NIET ZOVER KOMEN!!

Hij werd behandeld door de lachende tandarts Verward
Volgens mij was dat bij super Robert of zo, uiteindelijk vond hij het toch niet zo eng.

Goeie zet Marije, je kunt er beter nu iets aan doen dan het zover laten komen dat er niets meer aan te doen is!


Dat had ik ook gezien, was niet echt smakelijk.

Ik vind de tandarts geen pretje (wie wel??) maar ik ga er wel steeds braaf heen.

Iig heel veel succes!!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-01 17:52

ik heb dat zelf ook gezien van die man en ik kan ook niet echt superharde dingen meer nemen maar het is niet zo erg als bij die man

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-01 16:17

het ging goed ze heeft alleen ff in me mond gekeken en met me gepraat ik moet nu nog ong 10 keer langskomen

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-01 18:05

Kan je mij dat nummer ook niet geven?
Ik ben ook heel bang en zal zeker anderhalfjaar ie meer geweest,omdat ik anderhaljaar geleden wortelkanaalbehandelingen ha dgehad en me hele leven al bang ben Frusty
En nu zit ik dus met een gebit vol gaatjes en andere dingen,dus als je een tel heb heel erg graag Pling