*zucht* stagebegeleidster heeft kanker......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Druif_01

Berichten: 8837
Geregistreerd: 04-11-01

*zucht* stagebegeleidster heeft kanker......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 18:02

2 weken geleden was ik ziek dus ik bel mijn stage op om te zeggen dat ik niet kan komen, krijg ik de man van haar eraan (ze runnen samen een dansschool, ik ken haar al langer, heb toen ik nog klein was van haar jazz-ballet gehad) dus ik vraag of Mariet er is, nee zegt hij die is ziek. Nou ok kan, ik was ook ziek. Afgelopen donderdag kom ik op stage dus ik vraag: Is mariet er niet? nee zegt hij die ligt in het ziekenhuis, dus ik schrik me al te pletter. Dus ik vraag wat ze heeft, ja dat wisten ze nog niet ze zouden de dag erna de uitslag van de foto's krijgen maar ze vermoedde dat het kanker was. Nou kom gisteren mijn moeder terug van dansen, en die dansscholen bij ons hebben allemaal contact met elkaar. En nu blijkt dat ze 4 kankerweefsels (weet niet hoe dat precies heet) in haar hoofd en 3 in haar longen. Ze kunnen haar niet meer helpen ze krijgt alleen morfine, ze heeft ook al verlammingsverschijnselen, dus hoelang zal het nog duren, of hoe kort Scheve mond

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:04

Oh jeetje, wat een verschrikkelijk bericht...
Dat is zeker schrikken!
Sterkte Ach gut

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 18:24

Heel veel sterkte!!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 19:29

Je zei het gister al, gadver! Niet leuk gewoon .
Heel veel sterkte voor Mariet, haar man, kinderen en jou Ach gut

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 20:57

Jeetje het lijkt wel alsof er niemand nog een natuurlijke dood heeft..... Ook als je de kranten leest is het alleen maar na kort ziektebed overleden, na lang ziektebed overleden..... Wat gebeurd er toch Verward
Ik wens je erg veel sterkte toe de komende tijd Knipoog