Even een berichie uit Finland!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Even een berichie uit Finland!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 14:33

Hallo bokkers,

hier dan even een berichie van een bokker uit het koude Finland. Ik zit hier voor een uitwisseling, lekker een beetje studeren en in de tussentijd nog wat van het land zien.... erg leuk Pling
Ikben vorige week woensdag aangekomen en ik begin langzaam te acclimatiseren.
Ik moet hier lessen volgen aan de universiteit van Porvoo (toerisme), ik heb er nog geen gehad, behalve snowboarden dan... (jaja, ik krijg daar 1 studiepunt voor). Morgen begint helaas het echte leven en moet ik toch echt naar de lessen toe hier.... want ik amuseerde me ook zo wel best. We zijn hier met vijf nederlandse meiden en worden vergezeld door andere uitwisselings studenten uit Estland, Letland, Rusland, Tjechie, Spanje, Duitsland, Italie en Engeland.
We hebben allemaal appartementen in een studentenflat, ik deel mijn appartement met en meisje uit Letland. Best gezellig en ze heeft ook nog whiskey meegenomen uit Letland, altijd mooi meegenomen *LOL*
Het weer is op het moment geweldig, teminste als je van kou houdt Tong uitsteken . Vandaag is het -13 C, lekker fris dus. De tempratuur zal deze week nog naar -20 gaan zakken, dus ik ben benieuwd. Er ligt wel overal sneeuw, prachtig gezicht en je kan lekker snowboarden Haha!
Tja... paarden heb ik hier niet gezien, maar er schijnt wel een manege te zijn ergens in de buurt, die ik nog wel ga inspecteren, want ik wel eens een ritje maken in al die sneeuw hier.
Nou, ik zal me nog wel regelmatig laten zien hier op bokt... dan kunnen jullie meegenieten van mijn ervaringen hier.

Groetjes uit het koude finland

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground


Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 15:12

ow jee, dat was precies wat een vriend van mij ook al zei, zijn dat bij toeval ook metal-bands??

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AbleToDream, AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Cerosa, Danseresje, ellen05, flooooo, GoogleAdsense, juval, Kayleigh__, LaraCroft, Larislaatje, lynnXtubbie, Manny, Maren, ontherun, Setteli, StonedRomy, SUSANNEx, swatch, xMaritt en 153 bezoekers