eet zowat de hele dag door maar kom geen gram aan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

eet zowat de hele dag door maar kom geen gram aan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 13:44

Mijn goede voornemen voor 2004 was aankomen. moet eigenlijk 10 kg aankomen volgens de site van voedingscentrum maar dat is een beetje te veel. met een kilo of 3 zou ik al tevreden zijn. ik ben 1.85 lang en mijn gewicht schommelt tussen de 56 en 57 kg. heb vorig jaar pheiffer gehad maar voel mij nog steeds heel slap en mijn conditie wil ook niet lukken. na een half uur met mijn paard sjokken ben ik al op. Een dietiste heb ik jaren geleden al geprobeerd maar die zei dat ik goed at alleen gezondere tussendoortjes moet eten word je ook niet wijzer van.
Wil ik nu te snel?

[AM] voornemen: aankomen, wie heeft er tips?


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 14:05

koolhydraten hih hi heb net toevallig spagetteria op. maar dat eet ik alleen als ik vrij ben dus da's niet vaak.

vitaminen slik ik al een jaar in de vorm van multivit. iedere dag. merk wel want echt griep met koorts enzo heb ik niet echt gehad vorig jaar en dit jaar. wel eens een dagje maar tot vandaag niet ziekgemeld ofzo.

misschien moet ik idd weer een keer bloed laten prikken. heb ik toen ik (bleek achteraf) pheiffer had ook een paar keer laten doen maar daar kwam niets uit. iedere x als ik laat prikken zeggen ze dat mijn bloedsuiker aan de lage kant is maar verder niets. afgelopen kerst had ik een jaar pheiffer maar ben nu wel moe en slap steeds maar dat voelt toch anders dus denk dat die pheiffer wel over is. heb mij van morgen ziek gemeld kon mn bed niet uitkomen gewoon. donderdag heb ik een solicitatiegesprek moet echt beter zijn dan.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 14:56

ja misschien moet ik morgen even de dokter bellen en vragen of ik mag laten prikken op van alles en nog wat.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 15:05

dat is waar! misschien wil ik wel teveel en te snel ook. dank je wel. ik ga maar niet af op jou onderschrift, hihi

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 12:52

natalie: astronautenvoeding? is dat niet vies? ik ben ook nog eens moeilijk met eten ik lust alleen lekkere dingen. hou ook niet van hollandse pot (behalve stamppot). meer rijst en pasta en dat zit wel goed lees ik hier.

Ik ben niet de enige met het probleem zie ik hier. soms lijkt het wel zo ik hoor iedereen over lijnen enzo. ik woon nog thuis bij mijn ouders en zus de zijn wel allen aan de lijn en zorg dan meestal ook dat er ook volle yoghurt enzo in huis komt. als het aan hun ligt dan komen er alleen magere producten in huis.

appie: gewoon de moed verzamelen om te laten prikken joh. ik hou er ook totaal niet van want heb mij al heel vaak laten prikken. maar denk dat ik er ook weer aan moet geloven.

annegti: ontvang graag een donatie Knipoog . ik ben nu 25 maar kinderen zit er voorlopig nog lang niet in. mijn moeder woog na haar zwangerschap net zoveel als daarvoor geloof ik. toen ze net zo oud als mij was was ze ook zo dun. nou ja iets zwaarder dan. voor het grootste gedeelte denk ik ook dat het genitisch is. pas na haar 40e kreeg ze wat meer heupen en billen dus dat zal bij mij dan ook wel even op zich laten wachten.

Op mijn 18e woog ik 61 en na wat problemen (o.a. fataal ongeluk van mijn vorige paard) ging dat eraf en is het er nooit meer aangekomen.
heb heel vorig jaar pheiffer gehad (afgelopen kerst jaar geleden) maar blijf mij maar brak voelen. futloos en slap en constant koud.
Als ik nou maar meer zou wegen dan gaat het vast beter met mij. maar ik word zo moe om zowat heel de dag door op mijn werk te moeten eten. en ook van die opmerkingen zo van waar laat je het enzo. moet heel de dag door aan eten denken echt super vermoeiend. Ook als ik bij mijn vriend logeer in het weekend zeur ik heel de tijd om eten want hij eet niet zo vaak als ik. hij eet alleen 's-middags en 's-avonds als we uitslapen en ik heb daar bij lange na niet genoeg aan.

Maar ja denk zo langzamerhand dat ik er maar mee moet leren leven als er uit bloedtesten niets bijzonders komt. helaas jammer voor mijn carriere dan..


Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 14:29

prisca je hebt gelijk moet mij gewoon niet zoveel druk meer maken. Ben vaak gewoon ook te gestressed en heb dan teveel dingen aan mijn hoofd. Een supergezonde eter ben ik ook niet nee neem overal de volle producten van en snoep graag.
Ik heb ook een paard maanden gesport (fitness) maar viel ook alleen maar af. Als ik laat 'savonds thuis kwam van het sporten ging er geen hap meer in. Dus sporten is niets voor mij. Wandel wel iedere dag een half uur a 3 kwartier met mn oudje dus dat zit volgens voedingscentrum qua minimale beweging wel goed hi hi.
ik ga me er bij neer leggen en proberen mij geen zorgen meer te maken. Mischien komt die energie van de zomer wel weer en zit ik nog steeds een beetje in de nasleep van de pheiffer of gewoon een winterdip.
Laat de zomer maar komen.

p.s. mooi paard heb jij en gelukkig dat het met hem goed gaat

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 15:05

dandy: hoe lang heeft bij jou die nasleep van pheiffer geduurd? ik had met de kerst 1 jaar pheiffer.
Qua slapen: ben sowiezo een luilakkie en ga zelfs sinds een jaar amper nog uit in het weekend. blijf liever thuis wel zielig voor mijn vriend die moet dan iedere x zonder mij uit

nathalie: ik heb ook bij de apotheek poeders geprobeerd. van nutricia sportvoeding en nog eentje. je moest dan tig x per dag 6 schepjes poeder in je drinken doen. Bijna niet te doen op je werk zo vaak/veel. dan dronk je en dan kreeg je van die vieze slijmerige klonten mee. brrrr heb het niet lang volgehouden. slap he

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 16:07

ja ik weet het er moet meer pit in mij komen. ben n beetje n saaie muts geworden. en lust geen bier maar wel mixjes *LOL*
Ik voel mij ook vaak in het weekend door de stress van door de week (werk) ziek zwak en missuluk moet eigenlijk een paracetamolletje nemen en dan gewoon gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BlueStocking, Britta31, DJZ, Es_ther, fotolijstje, fransje23, GoogleAdsense, kimmetje26, muzzy17, Polarize, rien10, xCherissa en 129 bezoekers