Hier word je toch niet goed van?!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Hier word je toch niet goed van?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 01:14

Sommige van jullie zullen wel weten dat het pas blank heeft gestaan in ons appartementje.

Nu wilde wij daarstraks naar bed gan (ongeveer 11 uur) en ik wil de de pc's gaan afsluiten, tot ik wat rook...
Een beetje muffe, stinkende lucht...dus ik kijk onder de bureaus, ligt er een plasje water

Ik dacht: NEE! Niet weer!!!
En ja hoor...het steeg en het steeg...waardoor er in de woonkamer nu al weer 3 grote plassen staan en in de hal en slaapkamer blijft het ook maar stijgen... Huilen Huilen

We hebben alles omhoog gezet, alle snoeren van de grond, tapijt opgerold en zometeen komen mijn ouders ons halen, want we kunnen hier niet fatsoenlijk slapen Scheve mond
Dusss wat doe je dan? Bokken en jezelf opvreten van frustratie >;)

Ik word er gek van en de maat is vol! We gaan verhuizen!! Boos!
Laatst bijgewerkt door Sizzy op 20-01-04 01:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 01:17

Ja ik zou inderdaad maar oppassen, want er komt nog veel meer regen aan... maar ik moet nu wel zeggen, dat ook de grote rivieren wel weer gevaarlijk hoog beginnen te staan! Denk dat een groot aantal mensen er hier binnenkort ook weer aan moeten geloven, ondanks de maatregelen die genomen zijn na 1992 etc hier.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 03:09

Oh oliebol zeg... Dat is mooi klote zeg...
Hopelijk heb je er wat aan dat het morgen en overmorgen voornamelijk droog weer wordt, dit lijkt me inderdaad heel erg frustrerend voor jullie zeg!

Heel veel succes en sterkte gewenst!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 12:21

Je zag het gewoon door de onderkant van de muren naar binnen sijpelen, en je kunt niks doen.

Gisterenavond een voicemailbericht ingesproken bij de huisbaas, maar daar hebben we ook nog steeds niks van gehoord Stoom uit je oren

Ik ben blij dat ik het rook en zag voordat we naar bed gingen, anders was ik de volgende ochtend echt geflipt denk ik Clown
Maar goed, we gaan zometeen richting Rotterdam, kijken hoe het eruit ziet, hopelijk valt het mee!! *duim duim*

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:41

Maar hoe komt dat dan? Jeetje lijkt me echt schrikken. Ik neem aan dat je op de begane grond zit?

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 14:12

Deedee19:

We zitten in een soutterainwoning. Naar mijn idee werkte de pomp gewoon niet goed genoeg net als de vorige keer.
Hij slaat gewoon niet aan, terwijl je in de rest van de straat het water naar buiten ziet spuiten Verward
Het grondwater blijft dan gewoon omhoog komen en dringt bij ons naar binnen.

Toen we hier aankwamen vanochtend viel het ons wel alles mee, het is niet meer enorm gaan stijgen net als de vorige keer. We hebben net gedweild en alles weer op zijn plaats gezet (we hadden alles omhoog gezet, tapijt opgerold etc.)