adsl vraag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

adsl vraag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:53

Ik heb per 1 maart mn abbonement opgezegt, omdat ik het vrij duur vond, maar nu hoor ik dat het vrij lang kan duren voordat je een nieuwe aansluiting krijgt, wie heeft hier ervaring mee hoelang dat dan kan gaan uren?????

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:00

je hebt een ander adsl abbo gekozen? dat kan dan een maandje of wat duren.

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 03:15

Vaak duurt het een paar weken inderdaad... Heb je al een nieuw abbonement afgesloten? Hier was laatst ook een vraag over (over een bepaalde provider) en toen heeft mijn vriend even geantwoord, hij zit namelijk helemaal in de computer-bussiness enzo... Als je nog geen andere provider hebt gekozen, wij zijn erg tevreden over de onze...

Over dit topic had ik het...
Als je trouwens adsl provider intypt in de zoekmachine, krijg je heel wat resultaten, heb het al even voor je gecheckt... Haha!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 10:36

Bij ons duurde het 8 dagen.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 10:37

Eh, toevoegin. Het zou 8 dagen moeten duren, maar ik ging vol verwachting de volgende dag al checken of we signaal hadden en dat was zo! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:53

had je na het opzeggen dan al meteen een andere provider uitgekozen?
En wanneer ga je dan betalen?
Vanaf het moment dat je het pakket in huis heb of pas wanneer je je aangesloten hebt?

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:07

Ik werkte bij Tiscali en als je een abonnement opzegde, kon je pas weer een nieuwe aanvraag doen op het moment dat je was afgesloten, in jouw geval per 1 maart dus. Dan duurt het dus weer een normale aansluitperiode voordat je weer nieuw adsl hebt en dat is meestal zo'n 4 weken. Het naadloos aansluiten komt er wel aan, bij Tiscali dan voor zover ik weet, maar dat is nu nog niet mogelijk.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:13

Ik heb gewoon gebeld naar Essent, daarna het pakket in de plaatselijke winkel opgehaald (opsturen duurde 2 weken), en de volgende dag was het al aangesloten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:44

Scum schreef:
Ik heb gewoon gebeld naar Essent, daarna het pakket in de plaatselijke winkel opgehaald (opsturen duurde 2 weken), en de volgende dag was het al aangesloten.


dais is toch kabel?? Dat is een heel ander verhaal volgens mij, maar ik zal de zoekfunctie een gaan gebruiken bedadankt voor jullie tips!