Hoe houden jullie alles bij?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Hoe houden jullie alles bij?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 23:27

Ik vraag me af hoe jullie alles bij houden op Bokt.
er word hier zoveel gepost dat ik toch geregelt het overzicht kwijt ben.
Lezen jullie selectief of kijk je overal????
Hoe is het mogelijk dat er zo'n druk bezocht forum bestaat???
Hoeveel tijd besteden jullie nou gemiddelt per dag aan dit forum???

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:31

Ik kijk 1 keer per dag. Eerst bij mijn eigen bericht en dan de eerste pagina van berichten sinds laatste bezoek. Wat me interessant lijkt lees ik en heel soms heb ik nog wat te melden ook.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 23:33

Ahh, dat berichten sinds laatste bezoek zie ik nu ook pas voor het eerst, handig.
Maar wat is het verschil tussen een gewone reaktie geven of snel antwoorden???

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:36

Ik ga (bijna) alle fora af, lees die berichten die mij leuk/intressant/informatief lijken. Ik lees ze, post een reply of niet. En als ik dat rondje heb gedaan kijk ik nogmaals ik die fora voor een evt. reply En dat kan zich een paar keer per dag herhalen Haha! Tot ik het zat ben(zelden), me broer wilt/moet, ik naar paard/bed/werk/ander website ga.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 19-01-04 23:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:38

Ik kom eigenlijk vooral op Jeugdhonk, en daarnaast loop ik ook Kippenhok, Algemeen en Forumzaken af. Op Boktmeetings volg ik ook 1 topic. Bij al het paardengedoe kom ik nooit *LOL*

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:43

Ik ga bijna alle fora af. Er zijn er een paar waar ik niet zo heel veel te delen heb of te adviezeren aan of met andere bokkers dus daar kom ik zo nu en dan.

Verder bekijk en lees ik ook bijna alles

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 23:53

Ik hoor al wel dat hier echte die-hards zitten Haha!
Ik raak echt de kluts kwijt als ik alles wil volgen en dan vooral 's avonds als het spits is hier.
Komen jullie verder ook nog op andere fora, of alleen Bokt???

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:54

Op andere forums, bedoel je?
Nee, ik kom alleen op Bokt.

Verder ben ik nog geen leuke als deze tegen gekomen en ik heb ook niet echt zin om bezig te zijn met 2 verschillende forums. Dat lijkt me verwarrend en vervelend.

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 23:56

Uh ik zit ook nog op zo'n 4 andere forum's, maar hier het meest.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:00

Ik heb nog 1 andere, daar was het vroeger erg druk, nu is het daar helaas erg rustig en dus makkelijk bij te houden in combinatie met Bokt Vork

missrosa
Berichten: 293
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 00:04

Ik zit naast dit forum al jaren op het forum van www.tw-magazine.com, een wat rustiger gabberforum.

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 00:04

Ik ook nog op 1 andere, maar dat heeft niets met paarden van doen.
Ik merk wel dat ik steeds nieuwsschierig word en zoveel mogelijk wil bij lezen steeds.

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 01:01

ik ga een aantal fora af, en kijk eigenlijk alleen als ik niks anders heb te doen heb Haha! en ga natuurlijk regelmatig mijn mailjes af.
Ik moet wel zeggen dat het d elaatste tijd nogal overbevolkt raakt hoor, ik heb gister nog een reactie geplaatst in 1 van mijn topic's resultaat vandaag? staat ie op pagina 4!!!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 01:32

Het eerste wat ik doe is natuurlijk de PB's checken. Vervolgens kijk ik bij; bekijk je berichten (rechts bovenin). Hier kan ik zien of er nog reacties gekomen zijn op topic waar ik ook een bericht heb geschreven.

Dan ga ik pas het hele forum af, soms van boven naar beneden maar ook vaak in willekeurig volgorde.
Ik bekijk echt niet alle berichten, de titel moet me zeker nieuwsgierig maken.

Hoeveel tijd ik per dag op bokt zit weet ik niet, maar veel veeeeel te veel zelfs Haha!
Niet altijd schrijf ik berichten op het forum, ik ben ook vaak erg bezig met PB's Schijnheilig

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 03:06

Onassa schreef:
Ik merk wel dat ik steeds nieuwsschierig word en zoveel mogelijk wil bij lezen steeds.


Aha, weer een verslaafde in spé... Haha!

Ik doe het gewoon heel handig (in mijn ogen dan): ik heb ervoor gezorgt dat ik een mailtje krijg zodra er iemand na mijn gereageert heeft (kan je aanvinken). Zo weet ik precies waar ik geschreven heb en of er misschien wel weer een reactie op mijn reactie wordt gegeven... *LOL*
Dus, ik open mijn mailbox en krijg de wereld aan mailtjes, de topics die ik wel leuk vond bekijk ik en eventueel reageer ik een tweede keer en anders als het niet meer interessant is (naar mijn menig dan), dan kan je zo het zogenaamde "abonnement" op dat topic weer afzeggen, heel makkelijk!

Mijn vriend schrijft ook op een groot forum en hij vindt mijn methode vreselijk!
Ik vind het wel handig, de eerste keer schrok ik een beetje: 28 nieuwe mailtjes, allemaal van topics... Maar dat heb je heel erg snel bekeken hoor... En daarna ga ik lekker het forum af! Ik lees veel meer dan dat ik schrijf trouwens, maar het is een feit: bokt is verslavend...

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 05:29

Ik kom alleen op bokt Schijnheilig

Ik check mijn pb's en pb veel en verder kijk ik iedere dag op nieuws en veel op algemeen, medisch, ITP en nog een paar toppics die me leuk lijken.

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 08:16

check m'n pb's, lees het nieuws door en ga dan lekker rondsnuffelen of alle fora's van bokt! ik lees niet alles, maar wel veel. okee, ben er lang mee bezi, maar daarom ben ik ook niet voor niets verslaafd Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 08:35

Ik kwam eerst wel eens op een ander forum waar echt een stuk minder gebruikers waren, en dat was echt super saai. Het duurde soms dagen voor je antwoord of een reactie kreeg, bokt is elke minuut wel wat te lezen. Ik kom verder niet op andere fora, alleen Bokt. Ik kom hier op bokt ook niet in alle forums hoor, en ik lees ook echt niet alle berichten, alleen berichten met titels die me wel aanspreken..

Onassa

Berichten: 6303
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Aan de rand van het grote enge bos.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-04 10:59

Ik heb hier geloof ik met de echte verslaafde van doen.
Het aanvinken dat je mail krijgt is ook een optie idd.
Maar net wat je al zegt....ik vrees gezien het aantal posters hier dat je mailbox bijna zal ontploffen Haha!
Zelf lees ik ook meer dan ik post ,maar ben ook nog een groentje in vergelijking met de meeste van jullie hier Knipoog
Op zich heb ik er al wel handige tips uit kunnen halen en er zijn altijd onderwerpen te kus en te keur die aanspreken.
Zelf kijk ik graag naar de foto's in ITP.
Ja.....al met al bevalt het me hier wel in deze drukke tent OK dan!

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 12:34

Ik kom alleen hier op Bokt, wel vaak meerdere keren op een dag.

Maar loop lang niet alle onderdelen af, meestal kijk ik eerst op Jeugdhonk, dan op Algemeen en soms nog op Kippenhok. Daar zit ik dan ook t meest. Tong uitsteken En soms kijk ik bij nieuws of er nog actuele berichten zijn die ik interessant vind. Bij mn vaste onderdelen zegmaar kijk ik alleen of er titels zijn die me aanspreken, een topic over auto's vind ik bv. niet echt boeiend dus die sla ik over. Nogal selectief dus!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 13:17

Check eerst even of eer gereageert is op andere berichten.
Dan ga ik wat fora af ( VMR, RT, AM, JH, FZ) daarna de overige paardendelen muv western.
En daarna kijk ik overal zn beetje, soms wat profielen kijken.
Er zijn ook bepaalde mensen die ik regelmatig even check of ze wat nuttigs hebben geplaatst.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:15

Ik kijk per forum of er een topic is wat me interesseert of wat me aanspreekt.. maar ik lees lang niet alle topics... hier en daar een topic in een fora en dan verder...

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 14:38

Ik volg bokt via 'bekijk eigen berichten' en daarna ga ik even kijken of er verder nog wat leuks tussen staat. Ik beperk me tot een paar fora (in bokt), dat zijn vooral Algemeen, Forumzaken, VMR en VvdD. Meer kan ik niet bijhouden.
Ik kijk wel op meerdere fora, zoals van Zonnet, Apple en Mini, maar daar post ik vrijwel nooit.

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 15:26

Ik ben het meeste op Jeugdhonk, als ik daar alle topics van de eerste pagina heb gehad ga ik meestal naar PP, VMR en RP. Daarna AM of HAW... En als ik die allemaal gehad heb (in vakantie bijv Tong uitsteken) ga ik naar KH.. Tong uitsteken
Op die anderen ben ik eigenlijk nooit, en ik ben ook alleen maar op bokt.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 15:41

Ik begin met pb's, dan het DVT. Daarna algemeen en verder ligt het eraan hoeveel tijd ik heb. Als ik me heel erg verveel ga ik oude topics lezen Haha!