paar vraagjes mbt equitherapie->voltigeren & titel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

paar vraagjes mbt equitherapie->voltigeren & titel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-01-04 22:11

ik ben op het moment een presentatie aan het voorbereiden over Equi therapie... (Equitherapie betekent iemand "beter te maken" met behulp of ondersteuning van een paard)
nu moet ik deze presentatie voor mijn klas houden en dit is een eerste jaars SPH klas waar van de 14 mensen maar 1tje ooit heeft leren paardrijden dus het zijn complete leken op het gebied van paarden...

nu eigenlijk mijn vraag ik betrek in mijn presentatie vooral het aspect van Orthopedagogisch voltigeren maar ja nu moet ik nog even een mooie omschrijving hebben van voltigeren ik weet wel wat het is maar ik kom zo niet op een goede definitie zonder dat het een kinderlijke omschrijving word wat dat past dus weer niet in het stuk tekst waar de uitleg moet plaats vinden ...

snap je het nog


oh ja en als we nu toch bezig zijn... zijn er nog mensen die voor mij een pakkende titel kunnen verzinnen voor een presentatie over equitherapie...
ik heb na een halve dag typen hierover wel een beetje mijn "creatieviteits potje" opgebruikt


thnx anyway


Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 15:37

uhm meer een pakkend geheel zovan als je de titel leest dat je denkt van ja daar wil ik wat meer over te weten komen ...

zo iets dan in ieder geval

maar bedankt voor de definitie van voltigeren Haha!

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 18:03

hahaha noh dat valt wel mee het is een heel simpel verhaal met veel moeilijke woorden om het wat intressanter te laten lijken Knipoog


Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-04 18:55

nou beterschap dan maar !! ... tsja opzich was het wel leuk maar het gaat echt om therapie en niet zozeer om het leren paardrijden ...

Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-04 00:14

ik heb toch maar bedacht...

de pk`s van equitherapie

tsja ik weet het niet erg origineel maar goed... ik moest toch wat aangezien ik morgen de persentatie al heb.. Scheve mond

maar goed bedankt voor het mee denken !!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Amazonbot, BranwenGC, C_estmoi, Duran123, Eliana, Floko, Gaby, IASCrawler, Kimberley_, MarrieLeen, moonsparkle, Oehlala, Pieneappel, Plus_en_Min, RenskeFrea, Roosch, Sterre34, YandexBot en 203 bezoekers