Het wordt steeds gekker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Het wordt steeds gekker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-04 14:39

Het moet niet gekker worden.

Voor de kerstvakantie werden er constant dingen gestolen (soms hadden we in een week wel 3 keer de politie op de stoep).
En nu na de vakantie begint het weer opnieuw. Net zijn er twee opgepakt wegens een overval. Het moet echt niet gekker worden.

Ik zei net al tegen mijn collega, met gemak gaan we 's ochtends van huis weg en zeggen we "misschien tot vanmiddag he, weet niet of ik er dan nog ben"

Hoe denken jullie er nou over.
Ik ben zelf pas 22 maar merk wel dat de mentaliteit van de "jeugd" heel anders is dan toen ik op school zat.

Clien

Berichten: 1511
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 14:45

Het is echt niet normaal zeg...voel me er ook niet meer veilig op school. Alles loopt maar door elkaar en niemand weet waar een ander mee bezig is en wat hij of zij van plan is....

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 15:42

tja ik merk bij ons op school dat er af en toe eens wat gestolen word , zelfs uit de kluisjes ! Voor de rest merk ik er weinig van, het word bij ons goed aangepakt en voel me harstikke veilig op school! Al merk ik wel als je in de krant kijkt dat er steeds meer geweld voorkomt.

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 18:22

Tja bij ons op school worden altijd gymspullen gestolen, maar op de manege kunnen ze er ook wat van *zucht*