Lang leve de maatschappij! auto ontvreemd.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:12

Tja weet even niet zo goed wat ik ervan moet zeggen. Denk dat ik beide kanten van het verhaal wel te horen krijg Knipoog.


manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:25

Renske20 schreef:
en dat hij van zn vader nog flink op zn kop krijgt, want als je t goed bekijkt is dit joyriding of diefstal(je kan hem zelfs aangeven als je wil Knipoog )


De politie zegt dat ze niks kunnen doen. Die had ze immers al gebeld.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:36

Tja zo zou je het kunnen zien. Maar ik neem ook wel eens ongevraagd de fiets van mijn moeder/vader mee. Is dat dan ook diefstal??

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:46

Nou als ie uit is zou ik daar niet op wachten en lekker naar bed gaan Knipoog. Of gewoon je wekker zetten op een uur of half 6. Haha!

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:48

Westernfreak"]
[quote="manzano schreef:
Tja zo zou je het kunnen zien. Maar ik neem ook wel eens ongevraagd de fiets van mijn moeder/vader mee. Is dat dan ook diefstal??


Feitelijk bekeken wel Jacq, maar goed ... er zit geen alcohol in de fietsbanden. Hij wist al zeker dat hij de auto niet mee zou krijgen, hij had immers ook al gedronken!
[/quote]
In jullie autobanden wel dan?? Hoop het toch niet. (sorry begin beetje flauw te worden op dit tijdstip).Maar dronken op de fiets mag ook niet. Al snap ik wel dat het natuurlijk stuk verantwoorder is dan met de auto. Daar ga ik niet tegen in.


manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 00:57

Uhmmmm ik ken beide personen in kwestie heel goed en de situatie ligt eigenlijk hetzelfde als een fiets van je ouders (al is een auto wel een wat groter en ander object dan een fiets).

En nee: denk dat het weinig indruk zal maken. Tenzij je echt iets goeds verzint en dan ook echt sancties. Een preek oid zal niet werken.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:03

En dan wel een paar goeie sancties erbij. Want anders doet ie dat noooooooooooit

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:13

Ja dat weet ik Knipoog. Maar zo bedoelde ik de vergelijking niet helemaal eigenlijk. Maar ik laat die ook maar even zitten denk ik.
Ben het met je eens hoor dat het 100% fout is. Dus daar gaat het niet om.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 01:27

Hij moest eens weten Knipoog.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 11:51

Autorijden en alcohol is voor hem ook niet de eerste keer hoor Boos!.
Maar ja, tis toch wel een van mijn beste vrienden, net als Mirjam, dus heb ook weinig zin om hem verder de grond in te boren. Hij is gewoon flink stom geweest, maar ik denk dat ze het in huize schuurman best onderling weten op te lossen.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:06

Had je van te voren wel kunnen vertellen dat ie dat zou doen hoor. Is niet de eerste keer volgens mij. Had ik gister nog willen zeggen: je moet maar hopen dat ie niet terug rijdt. Maar goed dat jullie zo buitenaf wonen enzo. Het is daar in ieder geval rustig met weinig ander verkeer. Heb je de minste kans dat het fout gaat.
Wat gaan jullie nu verder doen dan?

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 13:24

En de maatschappij..........dat ben JIJ Knipoog. Nee grapje. Maar hier kwam ook wel degelijk een probleem met de politie in voor enzo. En dat is wel degelijk maatschappelijk probleem (luie donders Knipoog)

Zie je wel dat Gijs bij de politie moet Knipoog.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 23:42

He bah wat een desillusie. Zit al de hele avond met spanning op te letten of je online bent, krijg je zo'n antwoord.........
Wel veel succes met je marketing (heb je dat morgen?)

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 22:38

Ik wil je niet onderuit halen hoor, maar heb hem die avond nog gesproken, en toen lag hij niet in bed hoor. Maar goed.
Denk dat jullie er best zelf uit komen hoor.

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 09:00

Gijss schreef:
En hier is het anwoord van, de laten we maar zeggen; "verloren zoon".
Naar mijn mening is dit zonder twijfel een interne kwestie maar daar zal ik mij niet achter verbergen, ik zal dus mijn versie van de gebeurtenissen bekendmaken. Ten eerste wil ik duidelijk maken dat ik op geen enkel moment 'dronken achter het stuur' heb gezeten. Ik wou die bewuste avond uit, dat is waar, het was in eerste instantie niet mijn intentie om met de auto te gaan, dat is ook waar maar dat ik anderhalve liter bier gedronken zou hebben en daarna met een zatte kop maar ff een auto heb gepakt om toch nog de hort op te kunnen gaat compleet tegen de werkelijkheid in.
Wij wonen buitenaf, da's duidelijk, het was dus ook mijn bedoeling om naar het station te rijden met de auto en met de fiets terug te gaan maar ik kreeg spoedig te weten (via sms) dat de auto de volgende dag nodig was. Ik ben ook de hele avond aan de cola en sap geweest omdat ik dus blijkbaar ook nog terug moest met de auto. Het is dus absoluut niet waar dat ik ladderzat naar huis gereden ben. Verder valt het mij wel op dat iedereen hier behoorlijk snel is in het conclusies trekken zonder volledige informatie, valt me wat tegen.

Gijs

en oh ja, jij had laatst een aanrijding gehad waarvan ik de schade aan je waardevolle auto betaald heb, dan lijkt het me dus ook wel zo gepast dat ik die kosten gecompenseerd krijg. Tong uitsteken


Welkom op bokt Knipoog (in de breedste zin van het woord)

manzano

Berichten: 23853
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-04 09:02

Westernfreak schreef:
Euh .... nee ? Bloos
Heb de hele dag geleerd voor mijn marketing examen en Gijs heeft de hele dag in bed gelegen.
Maar vrees niet, dat gesprek komt er echt wel! Knipoog


Dit bericht is van 's avonds laat, dus kreeg een beetje een andere indruk bij "de hele dag" dan half 4. Maar goed. Denk dat jullie het wel kunnen oplossen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie