Michael Jackson voor de rechter...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Michael Jackson voor de rechter...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 14:21

Hoe denken jullie dat het afloopt?

Ik denk dat er van het hele verhaal niets waar is Volgens mij zijn het gewoon mensen die weer eens willen profiteren van een ander...


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 14:37

Arno24 schreef:
je hebt grote kans dat er een schikking wordt getroffen en het een fantastisch mediacircus wordt. Het scheen nu al een complete show te zijn geweest zoals het gisteren ging.

Ja, ik heb het gezien op het journaal... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:16

Clien schreef:
Ik heb geen idee of het waar zal zijn. Aan de ene kant kan er best iets van waar zijn maar aan de andere kant...
Wel vond ik het voorval van een paar jaar geleden erg achterlijk.
Waarin hij zijn kind over de railing van het hotel hing...achterlijk gewoon.
Maaruh komt dit op tv en zoja wanneer?

Ja, dat met die baby vond ik ook belachelijk.

Gister was het op TV, in het journaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 16:41

Fasel schreef:
tja een weirdo is het. Zat laatst wat foto's van hem van vroeger te bekijken en dan snap ik het niet. Hij had zo'n lekker bekkie. Het was gewoon een leuke jongen zoals ie was. Maar ja, dat was niet geneog.

Tja, dat met die baby over de rand? :S Nee, allemaal op een rij heeft ie ze niet.

Ik heb eigenlijk wel medelijden met hem. Ik heb die documentaire toen over hem gezien, en hij leek me heel aardig.

Als hij niet zo'n jeugd had gehad was hij nooit zo geworden denk ik Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:36

Ethelate schreef:
Hij is al zovaak er van verdacht, en vervolgens gaat hij nog met jongetjes slapen....
Nee, heel logisch...

Idd


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 17:47

Clien"]
[quote="Sammm"][quote="Fasel schreef:
tja een weirdo is het. Zat laatst wat foto's van hem van vroeger te bekijken en dan snap ik het niet. Hij had zo'n lekker bekkie. Het was gewoon een leuke jongen zoals ie was. Maar ja, dat was niet geneog.

Tja, dat met die baby over de rand? :S Nee, allemaal op een rij heeft ie ze niet.

Ik heb eigenlijk wel medelijden met hem. Ik heb die documentaire toen over hem gezien, en hij leek me heel aardig.

Als hij niet zo'n jeugd had gehad was hij nooit zo geworden denk ik Ach gut
[/quote]
Dat vind ik ook ik heb ook die documantaire gezien, dan zie je een heel andere michael...
[/quote]
Ja! Ik zou wel eens in het echt met hem willen praten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:23

Irritant schreef:
Hij werd er eerst ook al van verdacht een kind seksueel misbruikt te hebben oid. Dus waarom zouden die ouders hun kind dan nog naar hem laten gaan Verward

Ze willen gewoon puur van zijn geld profiteren, anders doe je zoiets als ouder echt niet

Precies

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 12:36

xKatleentjex"]
[quote="Clitia schreef:
Ghahaha hij heeft een moeilijke jeugd gehad... Dus spoort hij niet, en misbruikt hij (vermoedelijk) kinderen. Murat had een moeilijke jeugd, dus knalde hij zijn conrector af. Dan ga ik me toch echt afvragen, wat die psycho uit Baarn allemaal in zijn jeugd heeft meegemaakt...


Deze reactie snap ik eigenlijk niet. Want een slechte jeugd kan wel degelijk invloed hebben op het vormen van het karakter. En ik heb het verhaal van die Murat niet gevolgd, maar als hij is opegegroeid in een kansarme buurt met onverschillige of autoritaire ouders is de kans groter om in de criminaliteit terecht te komen. Dat neemt natuurlijk niet terug dat de daden van hem of (mogelijk) MJ nu een excuus hebben, maar het kan er wel op wijzen hoe het zover is kunnen komen.

Verder geloof ik ook dat MJ onschuldig is, zie hem er eigenlijk niet toe in staat om met kinderen naar bed te gaan ik vind hem zelf nog een kind.
[/quote]

Hihi, ik vind hem idd eigenlijk ook nog een kind Haha!
En hij is idd een beetje eeeh... apart. Maar dat wil nog niet zeggen dat hij zoiets doet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, ellen05, GoogleAdsense, ManonGrr, Pytje, Swift, TessaxQuincy, Thats_Me, xU_Blinghx en 140 bezoekers